واردات بست کمربندی از چین

واردات بست کمربندی از چین

کشور چین از گذشته تا به امروز یکی از اصلی ترین شرکای تجاری ایران بوده است. در حال حاضر کشور چین یکی از مراکز تجارت جهانی به شمار می‌آید که با قرار گرفتن ایران در مسیر جاده ابریشم، حجم گسترده‌ای از مبادلات تجاری بین ایران و چین انجام می‌شود، اغلب کالاهایی که به ایران وارد می‌شوند تولید کشور چین هستند. در حال حاضر کشورچین، بزرگترین شریک تجاری اقتصاد ایران است. اغلب بازرگانان و تاجران ایرانی، تمایل  به واردات کالا از چین به ایران دارند چرا که کالاهای چینی در کنار کیفیت قابل قبول، قیمت مناسبی نیز دارند و در بازار با توجه به قیمت مناسب به راحتی به فروش می‌رسند.

برای خرید و واردات بست کمربندی از چین شما باید در ابتدا تامین کننده‌ای مناسب برای خرید این کالا در کشور چین پیدا کنید سپس با توجه به بودجه و کیفیتی که کالا دارد، بهترین و مناسب ترین کالا را برای واردات به ایران انتخاب کنید. پس از تامین کننده مناسب برای واردات بست کمربندی از چین را انتخاب کردید باید یک شرکت حمل و نقل مناسب را برای انتقال کالای خود انتخاب کنید تا کالای شما در حین فرایند حمل و نقل دچار مشکل و آسیب نشود و به سلامت به گمرک ایران برسد.

بهتر است برای حمل و نقل بست کمربندی از چین به ایران شرکتی را انتخاب کنید که دارای انبار بزرگ و مجهز در چین باشد، و بتواند با  بهره گیری از انواع تجهیزات بسته بندی، توزین و اندازه گیری ابعاد بصورت اتوماتیک، کالاهای شما را از تمام نقاط کشور پهناور چین دریافت و به ایران ارسال کند. این خدمات معمولا شامل پیکاپ مرسولات، دریافت اسناد و مجوزهای صادرات، خدمات گمرکی در مبدا و حمل کالا از چین به ایران به صورت هوایی می‌شوند.

 

فرایند ترخیص کالا از چین به ایران

یکی از مهم ترین موارد برای واردات بست کمربندی از چین آشنایی با مراحل ترخیص کالا از گمرک است. واردات بست کمربندی از چین نیازمند داشتن اطلاعات کافی از قوانین و مقررات تجارت، نیاز‌های وارداتی کشور و برخی موضوعات دیگر مربوطه است.

یکی از بهترین راهکارها برای واردات بست کمربندی از چین استفاده از وبسایت علی بابا چین است. سایت علی بابا یکی از بزرگترین فروشگاه‌های آنلاین در دنیا است  و اغلب وارد کنند‌گان و تاجران کالا هاس مختلف، وبسایت علی بابا را به عنوان مرجع خرید کالا از چین انتخاب و از آن برای شناسایی فروشندگان برتر کالا استفاده می‌کنند.

از دیگر موارد برای  واردات بست کمربندی از چین ترخیص کالا‌های وارداتی در  گمرک است، این امر نیازمند دانش و تجربه کافی در این زمینه است و بدون دانش فرایند ترخیص کالا به فرایندی بسیار زمان بر و طولانی تبدیل می‌شود. یکی از مهم ترین موارد در حوزه ترخیص کالا بست کمربندی از چینداشتن اطلاعات کافی از تعرفه‌های گمرکی و شرایط قانونی انجام فرایند ترخیص کالا است.

 

بهترین وارد کننده‌ی بست کمربندی چینی در کشور

در حال حاضر واردات بست کمربندی از کشورهایی مانند چین و تایوان، برای رفع نیاز بازار داخلی انجام می‌شود. بست کمربند چینی کیفیت بالا، دوام و ماندگاری خوبی دارد. بست‌های  پلاستیکی که از کشور چین وارد می‌شوند، معمولا  در بسته‌های صد تایی وکیوم می‌شوند و در سایزهای متفاوت در دو رنگ سیاه و سفید در بازار برای فروش عرضه می‌ شوند. بست زیپی را می‌توان از مراکز معتبر با کمترین هزینه خریداری کرد.

 

انواع بست کمربندی چینی و مشخصات هر نمونه

همانطور که در بالا اشاره کردیم بست پلاستیکی  در دو رنگ سیاه و سفید تولید و عرضه می‌شود. بهره مندی  از پلی‌ آمید ۶/۶ در تهیه بست پلاستیکی، تا حدودی کیفیت این نوع بست را کاهش داده است و استفاده از آن را محدود به محیط‌های بسته کرده است. بست پلاستیکی سفید در برابر  اشعه ماوراء بنفش خورشید، خراب و پوسیده می‌شود. بست مشکی رنگ با استفاده از پلی آمید ۴/۶ تولید می‌شود و برای مکان‌های سر باز انتخاب مناسب تری است.

همین عامل مقاومت این محصول را در مقابل اشعه آفتاب بالا می‌برد و استفاده از آن را در محیط‌های باز راحت تر کرده است. بست‌‌های کمربندی چینی به دلیل داشتن انعطاف مناسب و مقاومت کششی بالا، توانسته‌اند رضایت مصرف‌کنندگان را در سراسر جهان جلب کنند. بست پلاستیکی چینی کاربرد‌های زیادی دارد و در برابر رطوبت و سایش نیز مقاوم است. بست پلاستیکی چینی با قرار گرفتن در سرما و گرمای محیط، تغییر ماهیت و کارایی نمی‌دهد. اسید‌ها  و بازها نمی‌توانند سبب  کاهش کیفیت بست شوند. بست کمربندی پلاستیکی یکبار مصرف است و قیمت معقول و مناسبی دارد. نصب آسان این محصول از مهم‌ترین ویژگی‌های بست کمربندی برای خریداران است.

از بست کمربندی معمولا برای اتصال موقت اجسامی مانند کابل، شیلنگ و لوله یا سیم‌های برق استفاده می‌شود. این نوع بست در صنایع مختلف کارایی‌های متفاوتی دارد. ثابت نگه‌داشتن محصولات روی قفسه‌های فروشگاهی به کمک این بست‌ها انجام می‌شود . در نصب لیبل روی کالاهای مختلف نیز  از بست کمربندی استفاده می‌شود.

به صورت کلی  از این  بست‌ها برای نظم‌دادن و دسته‌بندی محصولات استفاده می‌شود تا دسترسی به آن‌ها آسان‌تر و با سرعت بیشترانجام شود. شما می‌توانید  به کمک ابزار مخصوص بست کمربندی را سفت و محکم کنید. زمانی که بست کمربندی روی محصول مورد نظر حلقه می‌شود، سر دیگر بست باید از زبانه عبور داده و محکم شود.

توجه کنید که پس از محکم کردن بست کمربندی، نمی‌توان حلقه آن را بازتر کرد. هر نوع بی‌دقتی در نحوه نصب بست کمربندی می‌تواند سبب آسیب دیدن محصول شود. هر چه قدر بست کمربندی نرم‌تر باشد و انعطاف بیشتری داشته باشد، نصب آن آسان‌تر است. یکی از ویژگی‌های مهم دیگر بست کمربندی چینی، نصب آسان و راحت آن برای تمامی افراد است.

 

سخن پایانی

واردات هر نوع کالایی به صورت کلی از کشور چین در حال حاضر و با توجه به شرایط تحریمی کشور ایران حاشیه سود بالایی به همراه دارد، شما می‌توانید کالاهایی که مد نظر دارید را به راحتی و بدون استفاده از کشور واسط از تولیدکنندگان چینی خریداری و در خاک ایران آن‌ها را دریافت کنید.

اگر تجربه کافی در حوزه واردات بست کمربندی از چین ندارید پیشنهاد ما به شما این است که از افراد خبره در این حوزه کمک بگیرید در تا مراحل مختلف تجارت دچار مشکل نشوید و کالای شما بدون آسیب به ایران برسد.

امتیاز 5 از 5

———————————————————

برای مشاوره و راهنمایی با کارشناسان ما تماس بگیرید:

۰۲۱۸۶۱۲۱۰۰۰  |  ۰۹۳۵۸۷۰۰۳۲۱

———————————————————

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *