شرکت حمل و نقل دریایی بین المللی

شرکت حمل و نقل دریایی کالا

شما باید برای حمل و نقل دریایی کالاهایی که مد نظر دارید از یک شرکت حمل و نقل دریایی بین المللی استفاده کنید تا کالاهای شما بدون بروز مشکلی به کشور وارد و یا از ایران صادر شوند. حمل و نقل دریایی کالا در کنار هزینه مناسبی که دارد معمولا زمان بیشتری طول می‌کشد تا کالا به دست شما برسد و یا به مقصد ارسال شود. حمل و نقل دریایی کالا باید توسط کشتی‌ها و کانتینر‌های مناسب و توسط شرکت‌های حرفه‌ای در این حوزه انجام شود که به راه‌های آبی و قوانین حمل و نقل دریایی آشنایی کامل و کافی دارند. اگر به دنبال یک شرکت حمل و نقل دریایی بین المللی حرفه‌ای برای حمل کالاهای خود هستید تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

به صورت کلی شرکت‌های حمل و نقل کالا در ایران برای کمک به تاجران و حمل و نقل سریع و بدون مشکل کالا‌ها در ایران ایجاد شده‌اند، در حال حاضر شرکت‌های حمل و نقل بین المللی کالا نسبت به گذشته در ایران افزایش پیدا کرده‌اند و شما می‌توانید بدون مشکل یک شرکت حمل و نقل ایرانی که به صورت بین المللی فعالیت می‌کند را برای حمل و نقل کالاهای خود انتخاب کنید. شرکت حمل و نقل دریایی بین المللی در گذشته معولا در ایران وجود نداست و پیدا کردن یک شرکت برای تاجران ایرانی برای ارسال کالا‌های خود امری سخت و دشوار بود چرا که آن‌ها باید شرکتی را در خارج از ایران برای حمل و نقل کالاهای خود انتخاب می‌کردند اما در حال حاضر این مشکل کاملا رفع شده است و امر واردات و تجارات برای بازرگانان ایرانی نسبت به گذشته راحت‌تر شده است. حمل و نقل دریایی کالا مزیت‌های زیادی دارد به همین دلیل اغلب شرکت‌های حمل و نقل فعالیت خود در این حوزه را آغاز کرده‌اند و به عنوان یکی از خدمات اصلی، حمل و نقل دریایی کالا را انجام می‌دهند.

کالاهای متفاوتی را می‌توان به صورت دریایی حمل و نقل کرد، مانند کالاهای فله‌ای، غلات، وسایل صنعتی و کالاهای حجمی و سنگین اصلی‌ترین کالاهایی هستند که به صورت دریایی حمل و نقل می‌شوند.‌بخش مهمی از حمل و نقل دریایی را کانتینر‌ها تشکیل می‌دهند، کانتینر‌ها کمک می‌کنند تا حمل و نقل کالا‌ها راحت‌تر و بدون مشکل کمتری پیش برود، موادیم انند غلات و برنج اگر در کانتینر‌ها حمل شوند تحت آسیب کمتری قرار دارند و بدون مشکل به ایران منتقل می‌شوند. معمولا کالاهای فله‌ای را با کانتینر بین کشور‌های مختلف جا به جا می‌کنند تا از باران و رطوبت در امان باشد. شرکت حمل و نقل دریایی بین المللی انواه کانتینر‌های مختلف را برای حمل و نقل کالا‌ها در اختیار دارند.

 

حمل بار فله با کشتی

در دنیای حمل و نقل بین المللی کالا‌ها، حمل کالا‌ها به صورت فله‌ای با کشتی یکی از رایج‎‌ترین روش‌های جابه‌جایی بار فله برای واردات و صادرات کالا است. برای حمل بار به صورت فله از راه‌های دریایی، انواع کشتی‌های فله بر که دارای ظرفیت کافی و استانداردهای لازم  برای بارگیری و تخلیه بار فله هستند مورد استفاده قرار می‌گیرند. حمل فله‌ای بار‌ها با کشتی به معنی حمل کالاهایی است که به صورت جداگانه و بدون استفاده از کانتینر در کشتی‌های حمل کننده بار فله قرار می‌گیرند. این روش حمل کالا بارهای سنگین، بزرگ، پرجاذبه را شامل می‌شود. این بار‌ها نیاز به دستگاه‌های خاصی برای بارگیری و تخلیه دارند. این نوع حمل در مقایسه با حمل با کانتینر، هزینه‌ی کمتری دارد و برای حمل کالاهایی که به صورت بزرگ و سنگین هستند روش مناسبی  است.

حمل فله‌ای کالا‌ها به روش دریایی در تجارت بین الملل و جهانی اهمیت بالایی دارد به همین دلیل در حاب حاضر سهم بازار کشتی‌های فله بر حدود 21 درصد از ناوگان تجاری جهانی را تشکیل می‌دهد. شرکت حمل و نقل بین المللی آریا حمل نیز با فعالیت موثر در این بازار، ارائه دهنده تمامی خدمات مربوط به حمل بار‌ها به صورت فله با کشتی است.

کشتی فله بر

کشتی فله بر (Bulk carrier ) به کشتی‌های تجاری و باربری گفته می‌شود که مخصوص حمل بار فله طراحی شده‌اند. کشتی فله بر ظرفیت‌های مختلفی  دارد که قادر به حمل محموله‌های باز و بسته‌بندی نشده در حجم بالا هستند مانند مواد اولیه برای تولیدات کارخانه‌ها و غلات. کشتی‌های فله‌ بر از جهت ابعاد، ظرفیت و مدل طراحی انواع متفاوتی دارند که معروف‌ترین و رایج‌ترین اوناع آن را در ادامه مقاله بررسی خواهیم کرد.

کشتی فله بر ساده

فله بر معمولی و سنتی

کشتی فله بر بدون جرثقیل

فله بر خود تخلیه کن

کشتی فله بر دریاچه رو

شرکت حمل و نقل بین المللی آریا حمل  فعال و متخصص در حوزه حمل بار فله و اجاره کشتی فله بر است شما می‌توانید برای حمل انواع بار فله از خدامت تخصصی شرکت ما استفاده کنید.

 

ظرفیت کشتی‌های فله بر

ظرفیت کشتی‌های فله بر براساس  نوع محموله و حجم آن متفاوت است.  شما می‌توانید انواع کشتی‌های فله بر را در تمامی اندازه‌ها، از کوچترین کشتی‌هایی که تنها چند صد تن وزن دارند تا بزرگترین کشتی‌های فله بر که بیش از 360000 تن را حمل می‌کنند برای حمل و نقل دریایی کالا در بازار مشاهده کنید. در ادامه مقاله مهم‌ترین انواع کشتی‌های حمل فله‌ای کالا براساس حجم را بررسی خواهیم کرد:

کشتی‌های حمل بار فله کوچک با ظرفیت کمتر از 10هزار تن

کشتی فله بر متوسط ( هندی سایز) با ظرفیت بین 24 تا 35 هزار تن

کشتی‌‌های فله ‌بر بزرگ (هندیمکس) با ظرفیت بین 35 تا 50 هزار تن

کشتی فله بر بزرگتر (سوپرامکس) با ظرفیت بین 50 تا 61 هزار تن

کشتی فله بر پانامکس با ظرفیت بین 55تا 75 هزار تن

کشتی‌های فله بر کِیپ سایز با ظرفیت 400 هزار تن

کشتی بار فله غول پیکر با ظرفیت بیش از 400 هزار تن

 

بار فله چیست؟

بار فله (Bulk cargo ) به محموله‌‌ی بسته‌بندی نشده در حجم بالا گفته می‌شود. محموله و بارهای فله به دلیل حجم بالایی که در انتقال دارند بسته‌بندی نمی‌شوند و براساس نوعی که دارند و مخزن‌های مخصوصی قرار داده و حمل می‌شوند به صورت کلی بار‌های فله در دو گروه بار فله خشک و بار فله مایع سته‌بندی می‌شوند و موارد زیرا را شامل می‌شوند:

مواد خشک پودری مانند مواد معدنی یا کارخانه‌ای، مانند انواع خاک یا پودر فلزاتی مثل آلومینیوم

مواد کلوخی مثل سنگ‌های معدنی یا تکه‌های فلزی

مواد دانه‌ای مانند گندم، جو، ذرت، سویا، برنج و شکر

نفت خام و تولیدات نفتی مثل گازوئیل، بنزین یا نفت سفید

مواد فله مایع خوراکی مثل روغن‌ها

گازهای مایع مثل پروپان، اتان و متان

شرکت حمل و نقل بین المللی آریا حمل  با بهره مندی از تجربه و تخصص خود در حمل دریایی ارائه دهنده خدمات حمل بار فله و اجاره کشتی فله بر است. دریافت اطلاعات بیشتر و استعلام هزینه حمل فله با کشتی با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

قیمت و اجاره کشتی فله بر

هزینه اجاره کشتی فله بر براساس به نوع بار فله، نوع کشتی باربری و مقصد متفاوت است. به صورت کلی اما نرخ کرایه کشتی‌های حمل بار فله در بازار جهانی و توسط شاخص بالتیک تعیین می‌شود.

مزیت حمل فله دریایی

حمل بار فله با کشتی اهمیت زیادی در دنیای تجارت برای تاجران دارد در ادامه اصلی‌ترین مزایای این روش برای حمل کالا را بررسی خواهیم کرد.

حفاظت از بار: حمل بار فله با کشتی به دلیل استفاده از کانتینرها و سیستم‌های بسته‌بندی مناسب، امکان حفاظت از بار را برای تاجران فراهم می‌کند. در این روش بار‌ها از رطوبت، آب و تعییرات دمایی در حین حمل و نقل در امان هستند.

سرعت حمل و نقل: حمل بار فله با کشتی سرعت حمل و نقل بالایی دارد و بار شما با سرعت  بیشتری به مقصد منتقل می‌شود و زمان تحویل کالای شما کاهش پیدا می‌کند.

اقتصادی بودن: حمل بار فله با کشتی از جهت اقتصادی برای تاجران  بسیار مقرون به صرفه است. به دلیل اینکه کشتی‌ها می‌توانند حجم بسیار زیادی از بار را به صورت همزمان حمل کنند، هزینه‌های حمل و نقل کالا‌ها کاهش پیدا می‌کند. علاوه بر این مورد، حمل بار فله با کشتی اصولا سبب کاهش هزینه‌های بسته‌بندی و بارگیری می‌شود.

بهره‌وری بالا: حمل بار فله با کشتی به جهت ظرفیت بالای کشتی‌ها، بهره‌وری بالایی دارد. شما می‌توانید حجم بالایی از بار را در یک سفر حمل کنید و زمان و هزینه‌های لازم برای حمل و نقل کالاهای خود را به شدت کاهش دهید.

حمل فله با کشتی به معنی حمل بارهایی است که به صورت فله‌ای و بدون بسته‌بندی و در قالب مایع، جامد یا گاز به وسیله کشتی‌ها جا به جا می‌شوند. این روش حمل و نقل معمولا  برای بارهای سنگین و حجیم استفاده می‌شود.  که در حجم بالایی جا به جا می‌شوند.

حمل و نقل دریایی
حمل و نقل دریایی

حمل بار فله به صورت دریایی به دلیل اقتصادی بودن، بهره‌وری بالا، حفاظت از بار، سرعت حمل و نقل و حفاظت از محیط زیست، اهمیت زیادی در دنیای تجارت جهانی برای تاجران بین المللی و داخلی دارد. شما می‌توانید برای  دریافت خدمات مشاوره و استعلام قیمت حمل فله با کشتی با کارشناسان ما در شرکت حمل و نقل بین المللی آریا حمل تماس بگیرید.

خدمات شرکت حمل و نقل بین المللی آریا حمل به صورت کلی عبارتند از:

ارائه خدمات حمل کانتینری کالا برای صادرات به کشورهای حوزه خاورمیانه، آسیای شرقی، خاور دور و بالعکس

عرضۀ خدمات چارترینگ جهت حمل آبی کالاهای عمومی و بار فله به تمامی نقاط و بالعکس

ارائۀ خدمات حمل کالاهای خطرناک

امکان دریافت محموله از درب محل فرستنده و ارسال به مقصد

ارائه خدمات حمل با ترم‌های مختلف تجاری همانند FOB، EXW

تامین کانتینرهای مخصوص با توجه به نوع کالای مورد حمل (کانتینرهای ۲۰ فوت، ۴۰ فوت، ‌های کیوب، یخچال‌دار، پلت فرم و مخزن‌دار)

از گذشته تا امروز حمل و نقل دریایی کالا‌ها و ارسال بار با کشتی‌ها رواج زیادی داشته است و به عنوان یکی از مرسوم‌ترین روش‌های حمل و نقل بین المللی کالا شناخته می‌شود. در حال حاضر حمل و نقل دریایی کالا بیشترین سهم را در توسعه تجارت جهانی دارد. استفاده از کشتی‌ باربری، تجاری، مسافربری، قایق ‌و لنج‌های باری، شناورها در راستای انتقال کالا و افراد را حمل و نقل دریایی می‌نامند. به زبان ساده‌تر جابه‌جایی و انتقال محموله‌های تجاری از طریق دریا، حمل و نقل دریایی نامیده می‌شود.  در حال حاضر حمل و نقل آبی یکی از‌بخش های جدایی ناپذیر دنیای تجارت و صنعت حمل و نقل است و بیش از گذشته بر اهمیت این روش حمل و نقل کالا در دنیا افزوده شده است.

 

شرکت حمل و نقل بین المللی آریا حمل با در اختیار داشتن شبکه‌های ارتباطی و استفاده از سرویس حمل و نقل کشتیرانی و شرکت‌های بزرگ حمل و نقل در سراسر دنیا و با به کارگیری نیروی انسانی متخصص و مجرب به ارائۀ انواع خدمات دریایی پرداخته است.

عوامل موثر بر هزینه حمل بار با کشتی عبارتند از:

فاصله: فاصله مبدا و مقصد در حمل بار دریایی به عنوان یکی از مهمترین عوامل موثر بر هزینه حمل بار دریایی شناخته می‌شود و اهمیت زیادی دارد. هر چه قدر  فاصله مبدا و مقصد از هم بیشتر باشد، هزینه حمل بار هم بیشتر می‌شود.

نوع بار: نوع بار هم به عنوان یک عامل مهم دیگر بر هزینه حمل بار دریایی اثرگذار است. به صورت کلی بارهای سنگین و حجیم، هزینه حمل بار دریایی را افزایش می‌دهند.

نوع کشتی: نوع کشتی هم به عنوان یک عامل موثر بر هزینه حمل بار دریایی شناخته می‌شود. کشتی‌های بزرگتر، هزینه حمل بار کمتری دارند.

شرایط آب و هوایی: شرایط آب و هوایی هم به عنوان یکی دیگر از عوامل موثر بر هزینه حمل بار دریایی مورد توجه است. هر چه شرایط آب و هوایی بدتر باشد، هزینه حمل بار هم افزایش پیدا می‌کند.

نرخ حمل و تخلیه: نرخ حمل و تخلیه بار به عنوان یک عامل موثر بر هزینه حمل بار دریایی شناخته می‌شود. هر چه نرخ حمل و تخلیه بار کمتر باشد، هزینه حمل بار نیز کمتر می‌شود.

حمل و نقل دریایی بین المللی
حمل و نقل دریایی بین المللی

انواع حمل و نقل دریایی کالا

حمل بار دریایی و کارگو دریایی با توجه به مسیر حرکت کشتی،  نوع کشتی و میزان بار و بسته‌بندی به روش‌های مختلف انجام می‌شود بنابراین روش‌های مختلفی برای حمل بار با کشتی وجود دارد.

انواع حمل‌ و نقل دریایی از لحاظ بسته‌بندی  

کانتینری، فله، مخزن‌دار، کشتی بارج یا دوبه، حمل بار کشتی به صورت Ro-Ro و حمل بارهای عمده

روش‌های مختلف حمل دریایی از لحاظ مسیر حرکت:

حمل بار دریایی با کشتی به صورت مستقیم

ارسال بار با کشتی به صورت غیر مستقیم ( کراس استافینگ، ترانشیپ، حمل ترکیبی)

انواع شیوه‌های حمل بار دریایی با توجه به نوع و ظرفیت بار:

خرده بار، روش حمل فول بار

 

حمل دریایی کالا به روش کراس استاف

یکی از رایج‌ترین روش‌های حمل و نقل دریایی کالا روش کراس استافینگ است. در این روش بار از کانتینر کشتی خارج می‌شود و برای ارسال به مقصد اصلی در کانتینر یک کشتی دیگر مجددا بارگیری می‌شود. به صورت کلی فرایند تخلیه و بارگیری محتویات کانتینرها در ایستگاه کانتینری در بندر جبل علی در کشور امارت انجام می‌شود. اگر امکان صادرات یا واردات مستقیم محموله‌های تجاری به یک کشور وجود نداشته باشد، روش کراس استافینگ مورد استفاده قرار می‌گیرد، مانند مشکلات تحریم ایجاد شده برای کشور ایران در شرایط حال حاضر.

 

حمل و نقل ترکیبی

حمل و نقل ترکیبی یکی از پرکاربردترین روش‌های حمل بار دریایی است. در حمل ترکیبی از چندین وسیله نقلیه برای جابه‌جایی محموله‌های تجاری استفاده می‌شود، در این روش محموله‌های تجاری مسافتی را از طریق دریا و حمل کشتی جابه‌جا می‌شوند و سپس از طریق سایر روش‌های حمل و نقل مانند روش‌های ریلی، زمینی و هوایی به مقصد نهایی منتقل می‌شوند. حمل و نقل ترکیبی کالا یکی از مناسب‌ترین روش حمل و نقل دریایی کالا است، چرا که علاوه بر صرفه‌جویی در زمان هزینه‌های حمل و نقل کالا را نیز کاهش می‌دهد.

 

حمل دریایی کالا به روش ترانشیپمنت

ترانشیپمنت ( Transshipment) یکی دیگر از انواع روش‌های حمل دریایی کالا می‌باشد.

در این روش از باربری دریایی کالاها بدون تخلیه و بارگیری از کانتینرها به کشتی دیگر منتقل می‌شوند و به مقصد نهایی ارسال می‌شوند. به عبارتی دیگر فرایند ترانشیپمنت انتقال کانتینرها از یک کشتی به کشتی دیگر است. ترانشیپ هم مانند کراس استافینگ در بندر جبل علی انجام می‌شود و برای محموله‌های تجاری مناسب است که امکان انتقال مستقیم آن‌ها از یک کشور به کشور دیگر وجود ندارد.

 

حمل کانتینری

کشتی‌های کانتینری یکی از پرکاربردترین کشتی‌های باربری هستند، که نقش ویژه‌ای در صنعت کشتیرانی و حمل و نقل بین المللی دریایی دارند.

کانتینر یک جعبه فلزی با مقاومت بالا و مصون در برابر ضربه، آتش و غیرقابل نفوذ در برابر آب و رطوبت است امنیت بالا و مناسب بودن هزینه حمل کانتینر سبب شده است که ترانشیپ (ترانشیپمنت) و حمل کانتینری محموله‌های تجاری به یکی از متداول‌ترین روش‌های حمل دریایی تبدیل شوند. استفاده از کانتینر هم به صورت فول‌بار و هم گروپاژ انجام می‌شود. کانتینرها با توجه به نوع و حجم بارها در اندازه و ظرفیت‌های مختلف طراحی شده‌اند و از استانداردهای جهانی جهت بارگیری و تخلیه بار در بنادر برخوردار هستند.

 

حمل خرده بار

حمل خرده بار و حمل با لنج یکی از رایج‌ترین روش‌های جابه‌جایی کالا در مسافت‌های کوتاه دریایی و بین بنادر است. لنج نوعی از کشتی‌های کوچک یا بزرگ باربری و مسافربری است با این تفاوت که بر خلاف کشتی‌ها بادبان ندارد و با موتور کنترل می‌شود.

 

حمل فله با کشتی

حمل بار فله با کشتی یکی از رایج‌ترین روش‌های حمل و نقل دریایی محسوب می‌شود. بار فله در لغت به معنی محموله تجاری حجیم، انباشته، باز و بسته‌بندی نشده است. غلات، زغال سنگ، خوراک دام‌ها، کود شیمیایی، سنگ آهن و سایر محموله‌های خشک و بسته‌بندی نشده از جمله کالاهایی هستند که به صورت بار فله با کشتی‌های فله بر جابه‌جا می‌شوند.

شرایط و هزینه حمل بار با کشتی و اجاره کشتی فله بر اساس ماهیت و حجم محموله‌های  تجاری متفاوت است، چرا که اندازه و ظرفیت کشتی‌های فله بر، بر اساس نوع محموله و منطقه‌ای که از آن‌ها استفاده می‌شود تغییر می‌کنند. کوچکترین کشتی‌ها با ظرفیت 500 تن حمل بار فله و بزرگترین آن‌ها با ظرفیت 400 هزار تن قادر به جابه‌جایی و حمل بار فله هستند.

در حال حاضر حمل کانتینری یکی از اقتصادی‌ترین روش‌های حمل و نقل بار است که برای حمل و نقل داخلی و بین المللی کالا‌های مختلف کاربرد زیادی دارد. حمل کانتینری در انواع روش‌های حمل زمینی، دریایی و هوایی مورد استفاده قرار می‌گیرد، محموله‌های بین المللی به ویژه در حوزه حمل دریایی معمولا با حمل و نقل کانتینری جا به جا می‌شوند.

کانتینرهای دریایی معمولاً از فلز ساخته شده‌اند و اندازه‌های مختلفی دارند۲۰ فوت، ۴۰ فوت و ۴۵ فوت. حمل کانتینر دریایی برای صادرات و واردات کالاهای مختلف مانند محصولات کشاورزی، ماشین آلات، الکترونیک، لوازم خانگی کاربرد زیادی دارد.

حمل کانتینری نقش مهمی در صنعت حمل و نقل و توسعۀ اقتصادی دارد،‌بخش اصلی حمل دریایی کالا‌ها از طریق حمل کانتینر با کشتی انجام می‌شود،  به همین دلیل  نمی‌توان از مزایایی که حمل کانتینر دریایی در اقتصاد و تجارت جهانی دارد چشم‌پوشی کرد.

کانتینرها در اندازه‌های استاندارد ساخته می‌شوند و می‌توان از آن‌ها برای حمل بار در مسافت‌های طولانی استفاده کرد. حمل بار با کانتینر این فرصت را در اختیار تاجران قرار می‌دهد  که بدون خالی شدن بار، کانتینر از یک وسیله به وسیله حمل و نقل دیگر منتقل کنند. کانتینرها قابلیت حمل برای هرنوع از محموله‌هایی که طبق قوانین حمل و نقل مجاز هستند را دارند، استفاده از کانتینر هزینه حمل و نقل بین المللی در حمل به روش دریایی کاهش می‌دهد.

کانتینرها از نظر ابعاد در اندازه‌های  10 فوت، کانتینر 20 فوت و  کانتینر 40 فوت موجود هستند و انواع کانتینر از نظر کاربردی نیز به صورت زیر دسته‌بندی می‌شوند:

کانتینر یخچالی یکی از پرمصرف‌ترین انواع کانتینرها است که برای حمل و نقل کانتینری محموله‌های حساس به دما و محصولات فاسد شدنی مانند سبزیجات، گوشت و میوه استفاده می‌شوند.

کانتینر حرارتی: این مدل از کانتینرها معمولاً از فلاسک خلاء شبیه بطری قمقمه ساخته شده‌اند، بنابراین برای حمل و نقل طولانی مدت مواد دارویی، اندام‌ها، خون، مواد بیولوژیکی و مواد شیمیایی مناسب هستند.

کانتینر پهلوباز: این مدل از کانتینر دارای دیواره‌هایی است که می‌توان آنها را جمع کرد و یک قفسه صاف برای حمل و نقل کانتینری اقلام مختلف ایجاد کرد. کانتینر پهلوباز که کانتینر تاشو هم نامیده می‌شود برای حمل کانتنری کالاهایی با اندازه بزرگ مانند ماشین آلات سنگین، وسایل نقلیه، قرقره‌های بزرگ و تجهیزات ساختمانی مناسب است.

کانتینر روباز: این کانتینر بر خلاف سایر کانتینرها سقف ندارد، علاوه بر سقف امکان بارگیری از درب کانتینر وجود دارد. از کانتینرهای روباز برای حمل و نقل کانتینری محموله‌هایی که ارتفاع زیادی دارند مانند ماشین آلات سنگین صنعتی مورد استفاده  می‌شود.

 

کراس استافینگ

کراس استافینگ یکی از روش‌های حمل و نقل دریایی کالا با استفاده از حمل و نقل کانیتنری و کشتی‌های کانتینری است که در آن محموله‌ها بین کشتی‌های مختلف جا به جا می‌شوند. به زبان ساده‌تر کراس استاف عملیات تخلیه و بارگیری محموله از کانتینرهای یک کشتی به کانتینرهای کشتی دیگر است. کراس استاف در حمل دریایی کانتیتنر تحت شرایط خاص و با وجود تعدادی از محدودیت‌ها در برخی از بنادر، امکان انتقال و جابه‌جایی محموله‌های تجاری را برای تاجران فراهم می‌کند.

امتیاز 5 از 5

———————————————————

برای مشاوره و راهنمایی با کارشناسان ما تماس بگیرید:

۰۲۱۸۶۱۲۱۰۰۰  |  ۰۹۳۵۸۷۰۰۳۲۱

———————————————————

ترانزیت کالا

ما مفتخریم با بهره گیری از تجارب مدیران و کارمندان متخصص در امور حمل و نقل بین المللی ، حمل و نقل دریایی، حمل و نقل زمینی، حمل و نقل هوایی، حمل کانتینری و ترانزیت کالا، بهترین و با کیفیت‌ترین سرویس موجود را همراه با تضمین قیمت به مشتریان خود ارائه دهیم.

در حال حاضر عمده فعالیت شرکت آریا حمل مربوط به واردات کالا از کشورهای عضو اتحادیه اروپا و کشور چین به ایران می‌باشد. همچنین ترانزیت داخلی و ترخیص کالا از جمله خدمات داخلی ما محسوب می‌گردند.

مشاور: ۰۹۳۵۸۷۰۰۳۲۱

آدرس: تهران، عباس آباد، خیابان قنبرزاده، نبش کوچه حسینی، پلاک ۲۷، طبقه ۴، واحد ۴۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *