واردات غذای گربه از چین

واردات غذای گربه از چین
فهرست مطالب نمایش

در سال‌های اخیر نگهداری از حیوانات خانگی در ایران و بین افراد مختلف افزایش پیدا کرده است همان طور که می‌دانید حیوانات خانگی به غذای مناسب نیاز دارند، بر همین اساس و با توجه به این که غذای حیوانات در ایران کمتر از سایر کشور‌ها تولید می‌شوند، واردات غذای گربه و سایر حیوانات از چین به ایران رواج دارد. گربه موجودی دوست داشتنی است که در ایران طرفداران زیادی دارد و در خانه‌ی مختلف می‌توانید این حیوان زیبا و دوست داشتنی را مشاهده کنید.  واردات غذای حیوانات از چین علاوه براینکه عملی خداپسندانه است، سود فراوانی نیز براساس نیاز بازار دارد. این کار با خرید غذای حیوانات از شرکت‌های چینی آغاز می‌شود و در آخرین مرحله با رسیدن به دست مصرف‌کنندگان یعنی باغ‌وحش‌ها یا صاحبان حیوانات تمام می‌شود.

تأمین غذای حیوانات ضروری است اگر به دنبال واردکننده لوازم جانبی و غذای حیوانات از چین هستید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید، به جز غذای حیوانات شرکت‌های بازرگانی معتبر در امر خرید و فروش نیز مسئول واردات و ترخیص انواع ظروف، غذای سگ و گربه، و سایر حیوانات، همچنین اسباب‌بازی‌ها و وسایل سرگرمی حیوانات خانگی فعال هستند. این شرکت‌ها تلاش می‌کنند تا به سرعت و با قیمت مناسب، تمامی ملزومات نگهداری از حیوانات را برای صاحبانشان فراهم کنند که می‌توانید برای تامین این موارد نیز از کشور چین اقدام کنید.

برای افرادی که کیفیت را با صرفه اقتصادی در نظر می‌گیرند خرید عمده غذای حیوانات از کشورهایی مانند چین، سرمایه‌گذاری سودآوری است. برای سرمایه‌گذاران جدید و افرادی که با سرمایه کم به این حوزه وارد شده‌اند، تهیه عمده لوازم حیوانات و غذای گربه یک گزینه مناسب است.

هر فرد ممکن است براساس سلیقه و احساسات شخصی خود علاقه به نگهداری یک حیوان خانگی داشته باشد؛ بنابراین نیاز به تنوع وسیع در محصولاتی مانند تهیه به صورت عمده غذای حیوانات وجود دارد.  غذای سگ و گربه، اسکرچر، لوازم جانبی از قبیل محل خواب و ظرف غذای اختصاصی، تجهیزات مرتبط با مراقبت‌های زیبایی و بهداشتی (مانند شامپو، سشوار، خوشبوکننده، از بین‌برنده بو، پرزگیر، شامپو، ناخن‌گیر و…)، جعبه مناسب برای حمل و نقل، اسباب‌بازی، طناب از جمله اقلام و کالاهای مورد نیاز حیوانات داخلی هستند.

 

تهیه عمده غذای حیوانات از چین

کشور چین یکی از غول‌های اقتصاد جهان و بزرگ‌ترین صادرکننده کالا است. چین با داشتن نیروی کار فراوان و خط تولیدهای عظیم، تولید انبوه انواع کالا را با بازدهی فوق‌العاده به انجام می‌رساند به همین دلیل، قیمت نهایی محصولات چینی پایین‌تر از سایر کشور‌های دنیا و رقبای است؛ این موضوع با جلب توجه مشتریان و بازاریابی برای شرکت‌های چینی، تاثیر گذاری زیادی داشته و سبب جلب تعداد زیادی از واردکنندگان به محصولات این کشور شده است.

مانند دیگر کالاها، تهیه عمده غذای حیوانات از چین، توجه زیادی را به سمت خود جلب کرده است. کشور چین به عنوان یکی از شرکای تجاری حیاتی برای ایران، مدت‌ها است که در میانه بحران‌های اقتصادی مطرح بوده است. بسیاری از محصولات ضروری به دلیل شرایط تحریم‌های اقتصادی، از چین وارد می‌شوند. از مزایای تجارت با چین می‌توان به دسترسی به محصولات خاص و منحصربه‌فرد با طراحی‌های نوین، خرید با قیمت مناسب، ایجاد فرصت‌های شغلی و سودآوری بیشتر هستند.

پیش از اینکه واردات کالا و تهیه عمده غذای حیوانات از چین به اندازه امروز مشهود شود، این فرآیند به سختی قابل انجام بود. افراد مجبور بودند به صورت مستقیم به چین سفر کنند که این موضوع هزینه و زمان زیادی را برای واردکنندگان به همراه داشت؛ اما در حال حاضر با استفاده از شبکه وب و اینترنت پرسرعت در سرتاسر کشور، این فرآیند به راحتی انجام می‌شود.

 

واردات غذای حیوانات بدون نیاز به گمرک از چین

واردکنندگانی که دارای سفارشات با حجم و وزن کم هستند، می‌توانند از واردات بدون گمرک بهره‌مند شوند. این سفارشات در یک بازه زمانی کوتاه حدوداً ۱۰ روزه از طریق حمل بار اکسپرس و به شیوه هوایی به مقصد نهایی ارسال می‌شوند و به دست مشتریان می‌رسند.

اگر قصد خرید انبوه و با وزن زیادی دارید، تنها راه ترخیص فذا گربه از گمرک است.

برخی از کالاهای ممنوعه وجود دارند که باید از وارد کردن آن‌ها پرهیز کنید، مانند  محصولات فاسدشدنی (مثل برخی از نوع غذاهای حیوانات خانگی مانند گربه و سگ)، ظروف قابل شکستن، شیشه‌ای و مواد قابل اشتعال. همچنین با مراجعه به لیست کالاهای ممنوعه هر کشور، باید اطلاعات جامع‌تری درباره قوانین ترخیص و انبارداری این محصولات کسب کنید.

 

نکات مرتبط با واردات لوازم و غذای حیوانات از چین

برای ورود به حوزه واردات لوازم جانبی و غذای حیوانات تاجران باید با نکات اساسی آشنا شوند، با آشنایی با این نکات ساده، می‌تواند عملکرد موثری داشت و به سودآوری مناسب شما منجر شود.

 

توافق دولت با واردات غذای حیوانات

باید بدانید که در ایران هیچ‌گونه مانع قانونی برای واردات غذای حیوانات وجود ندارد به همین دلیل این اقدام به راحتی و با تمامی مجوزهای لازم می‌تواند توسط واردکنندگان انجام شود، برای عمده‌فروشی یا دریافت جواز عرضه نیز احتمال بسیار کمی وجود دارد که به مشکل برخورد کنید.

 

پرداخت عوارض گمرکی و هزینه واردات

تعریف خاصی برای عوارض گمرکی واردات غذای حیوانات وجود دارد که باید پس از انتخاب محصول محاسبه شود. هزینه واردات این‌چنین محصولات از کشور چین به عوامل دیگری مانند حجم محموله و انتقال آن هم وابسته است.

 

واردات غذای حیوانات از چین

با  توجه به اهمیت حیوانات برای تعداد زیادی از افراد، واردات مواد غذایی حیوانات می‌تواند ازجمله کارهای سودآور باشد. اما توجه کنید که واردات غذای حیوانات اگر طبق اصول اقتصاد و بازاریابی صورت بگیرد، سودآوری مناسبی برای واردکنندگان دارد. واردکنندگان برای عدم روبه رویی با مشکل در حین خرید یا ترخیص کالا، باید از تجربه بالایی برخوردار باشند؛ افراد زیادی هستند که بدون دانش کافی وارد این حوزه شده و زیان‌های مالی قابل‌توجهی را برای خود به وجود آورده‌اند. باوجود پیچیدگی‌های بازرگانی و مشکلاتی که حین خروج کالا از گمرک ممکن است ایجاد شود، بدون کمک گرفتن از فردی متخصص، تجارت کاری دشواری است .  واردات غذای گربه در کشور ما نیاز به دریافت کارت بازرگانی دارد که پس از کسب این کارت و رعایت قوانین، تجار محترم می‌توانند به واردات این کالا اقدام کنند.

واردات مواد غذایی برای گربه از چین در کشور اهمیت زیادی دارد، اما به دلیل قابلیت فساد در محصولات وارداتی و ترخیص آن‌ها از گمرک لازم است که این فرآیند تحت نظارت سازمان استاندارد قرار داده شود. اگر محصولات تائید استاندارد نشوند، ممکن است هنگام ترخیص از گمرک مشکلاتی پیش آید.

در واردات مواد غذایی برای حیوانات خانگی مانند گربه، تجار باید از سلامت و کیفیت این محصولات اطمینان حاصل کنند. افرادی که قصد واردات از چین یا سایر کشورها را دارند، باید به دقت کیفیت محصولات را بررسی کنند و سپس آن‌ها را وارد کشور کنند.

 

دریافت مجوز و واردات انواع خوراک گربه از چین

برای دریافت  مجوز و واردات انواع خوراک گربه از چین، واردکنندگان باید در زمان ثبت سفارش مجوزهای لازم را از سازمان دامپزشکی دریافت کنند و به اداره و  وزارت دامپزشکی ارائه دهند. در زمان  ترخیص خوراک گربه، توجه به ویژگی‌های بهداشتی و میکروبیولوژیکی با استاندارد ۳۲۰۷ ملی ایران ضروری است. ترخیص انواع خوراک حیوانات باید از طریق شرکت‌های دارای مجوز انجام شود.

 

تعرفه گمرکی برای ترخیص برخی از غذاهای گربه

تعرفه گمرکی برای ترخیص برخی از غذاهای گربه به شرح زیر هستند: تعرفه گمرکی مکمل‌های دارویی مصرفی در دامپزشکی با کد ۳۰۰۴۹۰۳۰، افزودنی‌های خوراک گربه و خوراک آماده گربه با کدهای ۲۳۰۹۹۰۳۰ و ۲۳۰۹۹۰۴۰، و تعرفه گمرکی غذای گربه با کد ۲۳۰۹۱۰۰۰ با اعمال ۵% حقوق ورودی و ترخیص به صورت کیلویی.

 

اسناد موردنیاز برای ترخیص مواد غذایی گربه از گمرک

برای واردات مواد غذایی به ایران و ترخیص این محصولات از گمرک صاحب کالا نیاز به اخذ انواع مدارک دارد. این اسناد به سه دسته تقسیم می‌شوند:

مدارک مربوط به کالا:

ترخیصیه کالا، قبض انبار، سندی که شامل مشخصات کلی کالا مثل تعداد کانتینر، بسته‌ها و وزن خالص کالا است به نام بارنامه.

پیش فاکتور یا پروفرما: شامل اطلاعاتی مانند  نشانی فروشنده، نام خریدار، نوع کالا، مقدار کالا، تعداد کالا، قیمت واحد کالا و قیمت کل کالا.

فاکتور کالا

فهرست عدل بندی

گواهی مبدا: سندی که مشخصات کالای خریداری شده را در بر می‌گیرد، مانند نام کشور سازنده، تعداد و وزن کالا، نوع بسته بندی.

بیمه‌نامه کالا: برای اطمینان از وجود خطرات احتمالی بر روی کالا از بیمه نامه کالا استفاده می‌شود.

گواهینامه استاندارد

مجوزهای قانونی

گواهی بازرسی کالا: این گواهی توسط یکی از سازمان‌های بازرگانی صادر می‌شود و نشان می‌دهد که کالا به تفاوت سفارش شده و حمل شده است.

مدارک مربوط به صاحب کالا:

اصل کارت بازرگانی

اصل کارت ملی

کپی تمام صفحه‌های کارت بازرگانی

کپی تمام صفحه کارت ملی صاحب کالا

مدارک مربوط به ترخیص‌کار یا نماینده صاحب کالا:

اصل و کپی کارت ملی

اصل وکالت‌نامه محضری

کپی وکالت‌نامه

کپی معرفی‌نامه

کپی دفترچه

 

مراحل واردات غذا از کشورهای خارجی

واردات غذای گربه  مزیت‌های اقتصادی زیادی برای تاجران دارد و به همین دلیل تاجران تلاش می‌کنند این محصولات را به کشور وارد کنند داشتن اطلاعات دقیق از مراحل واردات این محصولات مهم است، زیرا این موضوع اهمیت بسیاری دارد. در ادامه، به برخی از مراحل کلیدی واردات غذای گربه به ایران را بررسی خواهیم. این مراحل عبارت‌اند از:

انتخاب کشور برای واردات غذا: در ابتدا باید کشوری که می‌خواهید کالای خود را از آن وارد کنید انتخاب کنید. باید دقت کافی را به انتخاب کشور داشته باشید؛ ارتباطات تجاری موثری با مقصد واردات اهمیت دارد، مثل کشور چین . برخی کشورها قادر به صادرات به ایران نیستند شما باید مطمئن شوید که کالاهایی که از آن‌ها خریداری می‌کنید، قابل وارد شدن به ایران هستند.

 

مشخص کردن نوع غذای وارداتی: تعیین غذاهای مورد نظر برای واردات و سپس توافق بر سر قیمت با فروشنده، مرحله بعدی هستند. برای هر یک از انواع غذاهای مورد نظر باید قیمت تعیین شود و واردکننده باید به دقت قیمت‌ها را بررسی کند تا بتواند محصولی را انتخاب کند تا با بودجه او سازگار باشد. تعیین قیمت یکی از مهم‌ترین مسائل است و تاجر باید به این موضوع با دقت توجه کند و برنامه‌ریزی دقیقی برای تجارت خود داشته باشد.

مطمئن بودن از سلامت غذاهای وارداتی: زمان واردات غذای گربه، آگاهی و اطمینان از سلامت و کیفیت این غذاها از اهمیت دارد. هر کدام از انواع غذاهای وارداتی باید بهترین شیوه‌ها تولید شوند. داشتن  اطلاعات درباره سلامت این غذاها کار دشواری نیست و مهم است که واردکنندگان این اطلاعات را به دقت بررسی کنند.

ارسال فاکتور فروش غذاهای وارداتی: شما باید از فروشنده فاکتوری را که اطلاعات مربوط به خریدار و فروشنده را نشان می‌دهد، درخواست کنید این فاکتور پروفرما نام دارد. اطلاعات مرتبط با قیمت کالا، بسته‌بندی غذا، نوع غذا، شیوه ارسال غذا و غیره در این فاکتور مشخص می‌شوند. اگر  کالاها پس از واردات مطابق با درخواست و سفارش واردکننده نباشند، تاجر می‌تواند آن‌ها را به فروشنده بازگرداند.

بسته‌بندی اصولی غذاهای وارداتی: اصولی بودن بسته‌بندی غذاهای وارداتی از مراحل مهمی است که در زمان واردات باید به آن توجه ویژه‌ای کنید. بسته‌بندی عذای حیوانات باید به نحوی باشد که در طول مسیر فاسد نشوند و مصرف آن‌ها برای حیوانات آسیبی نرساند. هنگام خرید هر یک از انواع غذاها، بهتر است ابتدا بسته‌بندی آن‌ها را با دقت مورد بررسی قرار دهید.

 

دریافت مجوز برای واردات انواع غذای گربه

برای واردات غذای سگ از چین و سایر کشورها، مجوزهای مختلفی وجود دارد و شما باید آنها پیش از اقدام به واردات دریافت کنید. یکی از مهم‌ترین مجوزها  مجوز معاونت غذا و دارو است که برای واردات غذای سگ از چین ضروری است. دریافت هر کدام  از این مجوزها الزامی است تا از صحت و درستی آن‌ها اطمینان حاصل شود. دریافت کارت بازرگانی هم اهمیت زیادی دارد و باید به آن ‌به خوبی توجه کنید هر کدام از انواع کارت بازرگانی نشان‌دهنده فعالیت در زمینهٔ خاصی هستند؛ واردکنندگان باید آن‌ها را به‌خوبی موردبررسی قرار دهند و یکی از آن‌ها را که در زمینهٔ فعالیت غذایی هستند را دریافت کنند.

 

واردات غذای گربه

در حال حاضر به دلیل سودآور بودن تجارت این محصول بسیاری از کشورها در زمینهٔ تولید غذایی سگ فعالیت می‌کنند، این کشورها با تاجران ایرانی نیز در ارتباط هستند تا محصولات خود را به بازارهای جهانی صادر کنند.

تاجران ایرانی به دنبال دسترسی به بازار جهانی تجارت غذایی سگ و گربه هستند. راهکارهای مختلفی برای دست یابی بهترین شرکت‌های تولیدکننده با محصولات باکیفیت و قیمت مناسب وجود دارد می‌توانید از طریق شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های شرکت‌های تولیدکننده با این شرکت‌ها در ارتباط باشید و محصول موردنیاز خود را به‌صورت عمده خریداری کنید.

ممکن است برخی محدودیت‌ها در زمینهٔ واردات این محصول به کشور ایران وجود داشته باشد. به همین دلیل، کسب آگاهی و مشاوره قبل از خرید این محصولات می‌تواند بسیار مفید باشد، زیرا پس از خرید، ممکن است با مشکلاتی مانند ممنوعیت وارداتی گمرکی مواجه شوید.

ترخیص به‌موقع این محصول از گمرکات کشور نکته‌ای است که در زمینهٔ واردات غذای سگ و گربه اهمیت ویژه‌ای دارد است. توجه داشتع باشید  که غذای سگ تاریخ انقضا دارد و از نظر نگهداری باید در شرایط خاصی باشد تا فاسد نشود.

 

راهنمای درخواست مجوز واردات و ترخیص مواد غذایی سگ

مانند بسیاری از کالاها، مواد غذایی و خوراکی برای سگ هم برای ترخیص نیاز به دریافت مجوز‌هایی از طرف  وزارت بهداشت دارد. بازرگانان و تاجرانی که در زمینه واردات مواد غذایی برای سگ به ایران فعالیت می‌کنند و می‌خواهند این محصولات را از گمرک ترخیص کنند، باید مدارک زیر را تکمیل و به اداره بهداشت ارائه دهند تا فرآیند تجارت آن‌ها بدون مشکل ادامه پیدا کند.

 

برای صدور مجوز ورود مدارک زیر مورد نیاز هستند:

۱. برگه پیش‌فاکتور حاوی مشخصات کامل کالا

۲. برگه‌های ثبت سفارش کالا

۳. اوراق آنالیز کالا با ذکر مشخصات فیزیکی و شیمیایی آن

۴. نمونهٔ کالا

۵. مجوز وزارت بازرگانی و وزارت صنایع

 

برای صدور مجوز ترخیص کالا نیز مدارک زیر مورد نیاز هستند:

۱. اصل فاکتور کالا

۲. نسخه پروفرمای تایید شده

۳. اصل گواهی بهداشت

۴. مجوز ورود

۵. برگ مشخصات کامل کالا

 

قوانین و ضوابط ترخیص مواد غذایی حیوانات

اگر قصد واردات مواد غذایی برای گربه و حیوانات دیگر به ایران را به صورت قانونی و با هدف مشخصی دارید، پیشنهاد ما به شما این است که تمامی مراحل ترخیص کالا را تحت نظر یک ترخیص‌کار انجام دهید، ترخیص‌کار باید با اصول و قوانین ترخیص مواد غذایی از گمرک به‌خوبی آشنا باشد. در غیر این صورت، خطاهای احتمالی می‌توانند باعث شناخته شدن بار به‌عنوان بار قاچاق شود.  در فرآیند ترخیص کالا، صاحب کالا یا نماینده او به‌عنوان ترخیص‌کار محسوب می‌شوند و مسئول انجام عملیات ترخیص مواد غذایی از گمرک هستند. انتخاب یک فرد ماهر و با تجربه برای انجام این فرآیند، باعث سرعت بیشتر در ترتیبات مربوط به ترخیص مواد غذایی می‌شود.

غذای حیوانات هر  نوع غذایی است که برای تغذیه حیوانات خانگی مانند سگ، گربه، پرنده و ماهی استفاده می‌شود انواع غذای حیوانات شامل غذای خشک، تر، خوراکی، غذای طبیعی و غذای خانگی هستند.

هر غذای حیوانات مزایا و معایب خاص خودش را دارد و بسته به نیازهای حیوان خانگی شما، ممکن است یک نوع غذا بهتر از دیگری باشد. برای انتخاب بهترین غذا برای حیوان خانگی خود، بهتر است با دامپزشک خود مشورت کنید. به صورت کلی اما می‌توان  گفت که:

غذای خشک بیشتر برای سگ‌ها و گربه‌ها استفاده می‌شود و شامل مواد خشک شده مانند گوشت، ماهی، مرغ، گیاهان و مواد معدنی است.

غذای تر شامل غذاهای مرطوب مانند غذای کنسرو شده است که برای سگ‌ها و گربه‌ها مناسب است.

غذای طبیعی شامل غذهایی است که از مواد طبیعی مانند گوشت تازه، ماهی، سبیجات و میوه‌ها تهیه می‌شود.

غذای خانگی شامل غذاهایی است که توسط صاحبان حیوانات خانگی در خانه تهیه می‌شود. این نوع غذاها ممکن است شامل گوشت، سبزیجات، میوه‌ها و مواد معدنی باشد.

 

کاربردهای غذای حیوانات چیست؟

کاربرد اصلی واردات غذای حیوانات از چین این است که بتوان انواع حیوانات خانگی یا حیوانات درون باغ‌وحش را تغذیه کرد. این کاربرد را می‌توان در کنار کاربردهای دیگر قرار داد  که سبب می‌شود بازرگانان دست به واردات این محصولات بزنند و سودی مناسب از واردات آن کسب کنند. دیگر کاربردهای واردات این محصولات عبارت‌اند از:

برای تامین نیازهای تغذیه‌ای حیوانات خانگی مانند سگ، گره، ماهی و استفاده می‌شود. تامین این نیازها البته تنها برای حیوانات خانگی نیست و حیوانات باغ وحش نیز از آن بهره می‌برند.

تامین تمامی نیازهای تغذیه‌ای حیوانات، به حفظ سلامت و رشد سالم آن‌ها کمک می‌کند. این موضوع بخصوص در دامداری‌های مختلف موردتوجه است.

غذای حیوانات با تامین انرژی لازم برای فعالیت‌های روزانه حیوانات، به افزایش انرژی آن‌ها کمک می‌کند. استفاده از انرژی‌زاها را برای حیواناتی که در باغ وحش نگه‌داری می‌شوند یک نیاز اساسی است.

غذای حیوانات با تامین تمامی مواد مغذی مورد نیاز برای تقویت سیستم ایمنی حیوانات، به حفظ سلامت آن‌ها کمک می‌کند. این مورد بخصوص برای فصل‌های خاصی از سال یا زمان‌هایی که ویروس‌های دوره‌ای میان حیوانات شایع می‌شود کاربرد دارد.

مواد مغذی، به کنترل وزن حیوانات کمک می‌کند.

با تامین تمامی مواد مغذی مورد نیاز برای رشد حیوانات، به تقویت رشد آن‌ها کمک می‌کند.

برخی از حیوانات به دلیل بیماری‌ها، نیاز به غذای خاص دارند که با توجه به نیازهای آن‌ها تهیه می‌شود.

در برخی از محیط‌های صنعتی مانند مزارع دام، غذای حیوانات برای تامین نیازهای تغذیه‌ای حیوانات استفاده می‌شود.

با توجه به این که هر نوع حیوان خانگی نیازهای تغذیه‌ای خاص خودش را دارد، بهتر است با دامپزشک خود مشورت کنید تا بهترین نوع غذا را برای حیوان خانگی خود انتخاب کنید..

 

خرید غذای حیوانات و وادرات آنها

اولین قدم برای واردات غذای حیوانات از چین مراجعه  به وزارت بهداشت و درمان و بخش دامپزشکی آن برای دریافت، مجوز واردات غذای حیوانات است. اگر غذای حیواناتی که وارد می‌کنید موردتایید وزارت بهداشت نباشد آنگاه کار شما جرم محسوب می‌شود و ممکن است سلامت جامعه را به‌خطر بیندازد. برای دریافت این مجوز ابتدا با شرکت‌های فروشنده غذای حیوانات در چین ارتباط گرفته و از آنها بخواهید که یک نمونه غذای حیوانات برای شما بفرستند. سپس این نمونه را به وزارت بهداشت بدهید تا آزمایشگران آنجا سلامت غذای حیوانات درخواستی را تایید کنند.

 

خرید عمده غذای حیوانات از چین

اگر سلامت غذای حیوانات توسط وزارت بهداشت تایید شود می‌توانید درخواست دهید که مقدار زیادی از آنها را برای شما ارسال کنند. این نوع خرید را خرید عمده می‌دانند و برای تهیه مقدار زیادی کالا برای واردات از کشوری به کشور دیگر کاربرد دارد. در واردات غذای حیوانات از چین شما باید در ابتدا مراحل خرید را تمام کنید. این مرحله با ارسال درخواست خرید عمده و مشخص کردن ویژگی‌های خریدتان تمام می‌شود. شرکت فروشنده دراین مرحله اگر با درخواست شما موافقت کند، غذای حیوانات را به فورواردر شما تحویل می‌دهد تا به گمرک انتقال داده شوند.

 

ترخیص غذای حیوانات از گمرک

تحویل غذای حیوانات خریداری شده به گمرک برای دریافت مجوز واردات غذای حیوانات از چین انجام می‌شود این مجوز یکی از چندین مجوزی است که باید دریافت شود و نام آن برگه ترخیص است. دریافت برگه ترخیص تایید کننده قانونی بودن واردات شما است. سایر مجوزهایی که شما به‌عنوان وارد کننده غذای حیوانات باید دریافت کرده باشید کارت بازرگانی است و دیگری مجوز واردات از گمرک ایران. این دو مجوز برای هر وارداتی از چین عمومیت دارند و دریافت آنها ضروری است.

 

حمل و نقل غذای حیوانات از چین

پس  از ترخیص غذای حیوانات از گمرک چین نوبت به ارسال این محصولات از چین به ایران می‌رسد. آخرین مرحله واردات غذای حیوانات از چین مرحله ارسال غذای حیوانات است و باید به‌دقت انجام شود. انجام این مرحله  نیازمند کمک شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی است.

چه سودی از واردات غذای حیوانات از چین نصیب واردکنندگان می‌شود؟

تعیین مقدار دقیق این سود از قبل ممکن نیست اما کاملا قطعی است که این کار سود بالایی دارد. کافی است درصد کسانی که درایران حیوان حانگی دارند یا دامداری‌هایی که نیازمند غذا و داروی مخصوص حیوانات هستند را تخمین بزنید تا تقاضای بازار دستتان بیاید.

چرا داشتن کارت بازرگانی برای واردات غذای حیوانات از چین مهم است؟

کارت بازرگانی مشخص می‌کند که آیا شما بازرگان هستید یا نه و اگر نباشید که حق واردات ندارید.

چگونه می‌توان از وزارت بهداشت مجوز واردات غذای حیوانات دریافت کرد؟

با ارسال نمونه از غذای حیوانات برای آزمایشگاه‌های آن‌ها.

امتیاز 5 از 5

———————————————————

برای مشاوره و راهنمایی با کارشناسان ما تماس بگیرید:

۰۲۱۸۶۱۲۱۰۰۰  |  ۰۹۳۵۸۷۰۰۳۲۱

———————————————————

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *