واردات شناور از چین

واردات شناور از چین

شناور‌ها یکی از انواع پمپ چند طبقه با موتور محرکه الکتریکی هستند که از آن‌ها برای انتقال آب یا سیالات مختلف از چاه استفاده می‌شود. واردات شناور از چین و قطعات مربوط به آن یکی از تجارت‌هایی است که معمولا بین تاجران ایرانی و چینی انجام می‌شود. تجارت پمپ شناور به عنوان یک تجارت جدید در راستای واردات از چین شناخته می‌شود و رونق خوبی برای اقتصاد کشور و شرکت خریدار دارد. شرکت‌های وارد کننده پمپ شناور تمامی مراحل واردات کالا از چین را تحت پوشش قرار می‌دهند مانند خرید و هماهنگی و ترخیص کالا از گمرک در نتیجه کار شما به عنوان خریدار نهایی در بازار بسیار راحت است.

برای واردات شناور از چین به کشور ایران  تاجران یا بازرگانان باید مجوزی‌های رسمی از سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف دریافت کنند و مراحل قانونی برای واردات را طبق پروتکل واردات کالا طی کنند تا کالا از مبادی قانونی و بدون بروز مشکل به ایران وارد شود. دریافت این مجوزها باید توسط مالک کالا یا نمانیده قانونی آن انجام شود. اگر به عنوان تاجر زمان کافی برای انجام این مراحل را ندارید می‌تواند انجام این مراحل را به شرکت‌ها یا افراد مشغول در این حوزه به عنوان شرکت‌های بازرگانی بسپارید. گمرک نقش اساسی را در ورود کالا به ایران دارد، گمرک به عنوان مجری قوانین تجاری واردات و صادرات نظارت‌های خاصی بر روند واردات هر کالا به حاک ایران دارد و برای واردات هر کالا حق گمرکی خاصی نیز در نظر می‌گیرد که برای واردات کالا نیاز دارید تا آن را به صورت کامل پرداخت کنید.

کالا در امور بازرگانی و تجارت اهمیت زیادی دارد. به همین دلیل شرکت‌های  تمامی دقت و تلاش خود را به کار می‌گیرند تا کالا‌ها را در زمان مناسب و بدون بروز مشکل به کشور وارد کنند. ترخیص کردن کالا به شکل شخص حقیقی و یا حقوقی انجام می‌شود که در مقابل گرفتن حق الزحمه از مالک کالا تمامی مراحل خرید و رساندن محصولات به دست مالک یا مشتری توسط نماینده وی انجام می‌شود.

 

پمپ شناور چیست؟

پمپ شناور گاهی اوقات پمپ زنگ نیز نامیده می‌شود این پمپ به طور کامل در آب غوطه ور می‌شود. این پمپ‌ها در شرایطی استفاده می‌شوند که آب بیش از حد بالا آمده باشد یا نیاز به استخراج آب وجود داشته باشد.

پمپ‌های شناور در مدل‌های مختلفی عرضه می‌شوند و عمدتاً از نظر آبی که باید پمپاژ شود متمایز می‌شوند، به عنوان مثال پمپ‌های شناور آب تمیز که برای آب باران استفاده می‌شوند با پمپ‌های دیگر تفاوت دارند. مدل‌های دیگر پمپ‌های شناور که برای آب کثیف یا فاضلاب تولید می‌شوند. که قادر به پردازش آب حاوی ماسه، خاک و پسماند هستند یا مدل‌های سنگین که می‌توانند حتی مواد درشت‌تر مانند ذرات جامد بزرگ را پردازش کنند. پروانه در پایین پمپ ذرات جامد را با برش دادن آنها پردازش می‌کند تا به راحتی تخلیه شوند.

پمپ شناور برای تخلیه آب استفاده می‌شود: کاهش آب زیرزمینی، پمپاژ آب زیرزمینی برای استفاده به عنوان آب آشامیدنی یا آتش نشانی، پمپاژ آب کثیف و تخلیه فاضلاب.

اگر در باغ خود استخر دارید و می‌خواهید سطح آب را کاهش دهید یا آب تمیز به استخر اضافه کنید، می‌توانید از این پمپ برای تخلیه آب قدیمی استفاده کنید. اگر با سرداب آب گرفتگی سر و کار دارید، می‌توان از این پمپ برای تخلیه آب استفاده کرد.

 

 پمپ شناور چگونه کار می‌کند؟

پمپ شناور دارای یک شبکه مکش است که در قسمت پایین آن نصب شده است و از طریق آن آب مستقیماً به داخل پمپ کشیده می‌شود. سپس آب از طریق بدنه پمپ به محل اتصال منتقل می‌شود، که از طریق آن آب می‌تواند از پمپ خارج شود. اتصال تحویل دارای یک شیلنگ یا لوله تخلیه است که به آن متصل است تا آب تخلیه شود. پمپ را می‌توان تا حدی یا به طور کامل در آب غوطه ور کرد چرا که پمپ با آبی که پمپاژ می‌کن خنک می‌شود. در نتیجه خشک شدن می‌تواند به پمپ شناور آسیب برساند. به همین دلیل است که هیچ پمپ شناور قادر به تخلیه کامل یک سطح در حالت خودکار (با استفاده از شناور) نیست، اما برخی از مدل‌ها قادر به انجام این کار در حالت دستی هستند. در اصل ساده ترین مدل در این دسته از پمپ‌ها، پمپ‌های دستی هستند؛ در این مدل‌ها شیلنگ روی پمپ پیچ می‌شود، دوشاخه به سوکت وارد می‌شود و پمپ کار خود را انجام می‌دهد یا به محض فعال شدن شناور شروع به کار می‌کند.

 

چه نوع پمپ شناوری برای واردات مناسب است؟

انواع مختلفی از پمپ‌های شناور در بازار وجود دارد که به راحتی می‌توان آنها را متناسب با نوع آب/سیال مورد نیاز انتخاب و وارد  کرد. ممکن است شرایطی پیش بیاید که تخلیه آب را دشوار کند، اما معمولاً راه حلی وجود دارد. به عنوان مثال، اگر فضایی باید کاملاً خشک شود، یک پمپ گودال شناور برای این کار عالی است. گاهی اوقات این فضاها از نظر اندازه بسیار محدود هستند و بنابراین سوئیچ‌های شناور داخلی ویژه‌ای ساخته شده‌اند تا پمپ بتواند به طور خودکار به کار خود ادامه دهد. این پمپ‌ها در اندازه کوچک نیز نگهداری می‌شوند تا بتوان آنها را در چاله‌ای قرار داد.

مدل خاص دیگر در این محدوده پمپ شناور FEKA هستند. این پمپ‌ها اغلب در مزارع برای تخلیه ماد مدفوع استفاده می‌شوند و از آنجایی که مواد مدفوع حاوی مواد سوزاننده است که ممکن است بر پمپ و مهر و موم‌های لاستیکی آن تأثیر بگذارد، این پمپ‌های شناور ویژه کاملاً در برابر این مواد ایمن هستند.

اگر به دنبال یک پمپ شناور هستید و می‌خواهید مطمئن شوید که کالای مناسبی را خریداری می‌کنید، چهار نکته زیر ممکن است برای تعیین بهترین مدل پکپ شناور به شما کمک کند:

نکته 1: ظرفیت پمپ را بررسی کنید. یک پمپ ممکن است 7500 لیتر در ساعت ظرفیت داشته باشد در حالی که پمپ دیگر قادر به پردازش 18000 لیتر در ساعت است. از خود بپرسید به چه ظرفیتی نیاز دارید و به دنبال پمپی با ظرفیت مورد نیاز خودتان در بازار باشید.

نکته 2: هد تحویل را بررسی کنید. هد تحویل به حداکثر ارتفاعی که پمپ می‌تواند آب را بالا ببرد اشاره دارد. برخی از پمپ‌ها دارای هد تحویل هشت متری هستند، در حالی که برخی دیگر یکی از پنج متر دارند. دوباره آنچه را که نیاز دارید بررسی کنید و پمپی را پیدا کنید که نیازهای شما را برآورده کند.

نکته 3: در نظر بگیرید که آیا پمپ باید به طور خودکار روشن و خاموش شود یا خیر. ادر حالت اتوماتیک، پمپ‌ها قادر به پمپاژ کامل یک سطح نیستند. این فقط در حالت دستی امکان پذیر است و باید به موقع آن را خاموش کنید.

نکته 4: لوازم جانبی پمپ را بررسی کنید. برخی از پمپ‌ها نسبت به سایرین کاربر پسندتر هستند، فقط به این دلیل که دارای لوازم جانبی بیشتری هستند. اگر سهولت جابجایی را بسیار مهم می‌دانید، به شما توصیه می‌کنیم بررسی کنید که کدام لوازم جانبی استاندارد پمپ هستند. با در نظر گرفتن نکات فوق، مطمئناً پمپ شناور را مناسب ترین پمپ برای نیازهای خود خواهید یافت.

این دسته از پمپ‌ها مایعات یا آب را از چاه‌های عمیق به بیرون پمپاژ می‌کندد و در انواع مختلفی تولید و عرضه می‌شوند. پمپ‌های توربینی، پمپ جریان محوری، الکترو پمپ شناور، پمپ‌های  شفت و غلافی از جمله انواع شناور هستند که برای امور‌های خاصی از آن‌ها استفاده می‌شود. برای واردات شناور از چین باید دقت زیادی داشته باشید و انواع شناور را به خوبی بشناسید تا بتوانید شناور مناسب با نیاز‌های کشور را که کیفیت مناسبی دارد به کشور وارد کنید و در رنود واردات نیز دچار مشکل نشوید. معمولا واردات شناور از چین به ایران به صورت حمل و نقل دریایی انجام می‌شود به همین دلیل باید زمان تحویل را با توجه به نوع حمل و نقل در نظر بگیرید.

امتیاز 5 از 5

———————————————————

برای مشاوره و راهنمایی با کارشناسان ما تماس بگیرید:

۰۲۱۸۶۱۲۱۰۰۰  |  ۰۹۳۵۸۷۰۰۳۲۱

———————————————————

ترانزیت کالا

ما مفتخریم با بهره گیری از تجارب مدیران و کارمندان متخصص در امور حمل و نقل بین المللی ، حمل و نقل دریایی، حمل و نقل زمینی، حمل و نقل هوایی، حمل کانتینری و ترانزیت کالا، بهترین و با کیفیت‌ترین سرویس موجود را همراه با تضمین قیمت به مشتریان خود ارائه دهیم.

در حال حاضر عمده فعالیت شرکت آریا حمل مربوط به واردات کالا از کشورهای عضو اتحادیه اروپا و کشور چین به ایران می‌باشد. همچنین ترانزیت داخلی و ترخیص کالا از جمله خدمات داخلی ما محسوب می‌گردند.

مشاور: ۰۹۳۵۸۷۰۰۳۲۱

آدرس: تهران، عباس آباد، خیابان قنبرزاده، نبش کوچه حسینی، پلاک ۲۷، طبقه ۴، واحد ۴۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *