واردات لپ تاپ از چین

واردات لپ تاپ از چین

واردات لپ تاپ از چین به ایران به دلیل کاربرد‌هایی زیادی که لپ تاپ در بین مردم ایران و به طور کل مردم جهان در حال حاضر دارد یکی از تجارت‌های پرسود و با بازدهی بالا شناخته می‌شود. واردات لپ تاپ از چین براساس معیار‌های مختلفی مانند کارایی لپ تاپ، نوع برند دستگاه، کیفیت دستگاه و قیمت تمام شده آن برای مشتری تعیین می‌شود براساس شرایط حال حاضر جامعه و قیمت دلار و ارز، تاجران تلاش می‌کنند تا لپ تاپ را با حداقل قیمت تمام شده وارد ایران کنند تا بتوانند از فروش آن به سودآوری مناسبی دست پیدا کنند. مشخص است که اگر قیمت لپ تاپ از مقدار مشخصی بالاتر برود قدرت خرید و تمایل خرید مردم برای لپ تاپ در بازار کاهش پیدا می‌کند.

در حال حاضر برند‌های محدودی از لپ تاپ در ایران نمایندگی فعال دارند، در گذشته لپ تاپ تنها تولید کشور‌های آمریکایی و اروپایی بود، برند‌های مانند اچ پی، مک و دل از برند‌های مطرح قدیمی در حوزه فناروی کامپیوتر هستند؛ در حال حاضر اما برند‌های لنوو و سونی توانسته‌اند با تولیدات خود توجه کشور‌های مختلف را به خود در حوزه لپ تاپ جلب کنند.

در حال حاضر اغلب برند‌های تولید کننده لپ تاپ به دلیل هزینه نیروی کار ارزان در چین دارای کارخانه و نمایندگی فعال هستند به همین دلیل است که اغلب تاجران واردات لپ تاپ از چین را در دستور کار خود قرار داده‌اند چرا که می‌توانند با سفر به چین مدل و برند‌های مختلف لپ تاپ را از نزدیک بررسی کرده و سپس براساس نیاز و بودجه‌ای که دارند لپ تاپ‌های مناسبی را به ایران وارد کننده تا بتوانند در زمان مناسب به نیاز بازار پاسخ بدهند و به سودآوری خوبی دست پیدا کنند. در حال حاضر در ایران امکان تولید لپ تاپ وجود ندارد و تمامی لپ تاپ‌هایی که در ایران به فروش می‌رسند از خارج و کشور‌های مختلف وارد ایران می‌شوند.

لپ تاپ یکی از کالاهایی است که به صورت وارداتی تامین می‌شود این روزها انواع لپ تاپ‌ها در بازار موجود هستند و هر کدام قیمت متفاوتی دارند برندهای زیادی در حوزه تولید لپتاپ فعالیت می‌کنند و بازارهای زیادی کار توزیع این محصول را به عهده دارند. در حال حاضر واردات لپ تاپ از چین مورد توجه تجار زیادی قرار گرفته است. تاجران باید بدانند که برای واردات از چین ابتدا باید با نیاز بازار و سپس انواع لپتاپ‌ها و آپشن‌های آنها آشنایی داشته باشند در غیر این صورت، به جای سود، متحمل ضرر و زیان‌های زیادی می‌شوند که در برخی از موارد کل سرمایه آن‌ها را شامل می‌شود.

تاجران ایرانی باید در ارتباط با شرایط، قوانین، مراحل و مجوزهای لازم برای خرید لپ تاپ از چین اطلاعات کاملی داشته باشند تا بتوانید از این تجارت درآمد کسب کنند. بهترین روش برای کسب‌ اطلاعات در مورد واردات لپ تاپ از چین مشورت گرفتن از بازرگانان با تجربه و شرکت‌های بازرگانی معتبر است. شما می‌توانید با سرچ در گوگل اطلاعات زیادی در مورد نحوه واردات و ترخیص لپ تاپ از گمرک پیدا کنید و اطلاعات خود را پیش از اقدام به خرید کالا افزایش بدهید.

موارد مختلف و زیادی وجود دارند تا خرید از چین را به عنوان مبدا واردات انتخاب کنید در ادامه مفصل به بیان این موضوع می‌پردازیم. علاوه بر این مورد مزیت‌ها و مراحل مربوط به واردات لپ تاپ از چین نیز مورد بررسی قرار می‌دهین تا شما عزیزان با چگونگی واردات از چین بیشتر آشنا شوید.

 

چرا چین را به عنوان مبدا واردات انتخاب کنیم؟

اغلب بازرگانانی که تا به حال وارد حوزه  تجارت لپ تاپ نشده‌اند وقتی در مورد بازارهای لپ تاپ در سراسر دنیا تحقیق می‌کنند، به این نتیجه می‌رسند که چین بازار خوبی برای واردات لپ تاب است. پس از تحقیق این سوال در ذهنشان به وجود می‌آید که ” چرا چین بازار خوبی برای واردات لپ تاپ است؟ ” “واردات از چین چه مزیت‌هایی دارد؟ ” “قیمت خرید لپ تاپ در چین چه قدر است؟ ” “چگونه می‌توانیم تولید کنندگان معتبر چینی را شناسایی کنیم؟ ” “به چه دلیل قیمت خرید لپ تاپ در چین پایین است؟ ” “مراحل خرید و واردات لپ تاپ از چین کدام کالا‌ها هستند؟ ”

باید بدانید که چین یکی از بزرگترین تولید کننده‌های لپ تاپ در دنیا است. تولید کنندگان چینی به دلیل هزینه کم نیروی کار و زیاد بودن درصد تولیدات، محصولات خود را با قیمت پایینی می‌فروشند. پایین بودن قیمت محصولات در چین باعث شده تا تاجران بسیاری این کشور را برای واردات انواع کالاها انتخاب کنند هر مدل لپ تاپ در چین قیمت متفاوتی دارد، اگر می‌خواهید در مورد قیمت خرید لپ تاپ اطلاعاتی کسب کنید باید با تولیدکنندگان مذاکره کنید تا از قیمت نهایی  لپ تاپ‌ها مطلع شوید.

 

مزایای واردات لپ تاپ از چین

واردات لپ تاپ از چین مزیت‌های زیادی برای بازرگانان ایرانی دارد که در ادامه این موارد را به صورت کامل بررسی خواهیم کرد. برای شناسایی تولید کنندگان معتبر باید بدانید که به دلیل وجود لپ تاپ‌های زیاد در بازار چین، امکان تقلبی بودن کالاها وجود دارد، شما باید در ابتدا باید یک فروشنده معتبر برای خرید پیدا کنید. برای پیدا کردن شرکت‌های معتبر چینی می‌توانید از بازرگانانی که سال‌ها است در زمینه خرید از ترکیه و خرید از چین فعالیت می‌کنند، سوالاتی بپرسید. علاوه بر این می‌توانید از شرکت‌های بازرگانی هم کمک بگیرید.

واردات لپ تاپ از چین مزایای زیادی دارد که در ادامه ۴ مزیت واردات کالا از چین را بررسی خواهیم کرد:

سودآوری بالا

به دلیل این که قیمت خرید لپ تاپ در چین پایین است، خریدار با فروش لپتاپ‌های چینی سود زیادی می‌کند. بازار چین فرصت عالی برای سرمایه گذاری و خرید لپت اپ است. برای اینکه بتوانید تجارت پر رونقی داشته باشید باید با تولید کنندگان چینی رابطه مناسبی برقرار کنید تا بتوانید معتبرترین تولید کنندگان را بشناسید و با شرایط واردات لپتاپ از چین به ایران هم آشنایی داشته باشید.

تنوع بالا

یکی از مزیت‌های اصلی خرید کالا از بازار چین، تنوع بالای محصولات است. بازار چین یک بازار رقابتی است که در آن تولیدکنندگان تلاش می‌کنند محصولات پیشرفته‌ای را با قیمت پایینی تولید و در بازار عرضه کنند. تاجران ایرانی می‌توانند با ورود به این بازار و تهیه لپتاپ‌های مورد نیاز یک تجارت پرسودی داشته باشند. واردات لپ تاپ از چین به دلیل تنوع بالای محصولات فرصت خوبی برای تجارت فراهم آورده است.

کیفیت مناسب

لپ تاپ‌های چینی کیفیت بالایی دارند علاوه بر این در کنار کیفیت بالا از قیمت مناسبی هم دارند. بازرگانان می‌توانند با توجه به مهارت‌ها و تجربه‌هایی که کسب‌ کرده‌اند، در حوزه خرید لپ تاپ از چین سرمایه گذاری کنند و نیاز بازار ایران را تامین کنند. باید توجه داشته باشید که کمک گرفتن از یک کارشناس حرفه‌ای می‌تواند در روند تجارت شما تاثیر زیادی داشته باشد.

قیمت ارزان

همان طور که اشاره کردیم، یکی از مزیت‌های اصلی واردات لپ تاپ از چین، ارزان قیمت بودن محصولات چینی  است. برای اینکه بتوانید در چین خرید کنید و در هزینه‌های حمل و نقل صرفه جویی به عمل آورید باید با شرکت‌های حمل و نقل بین المللی نیز در ارتباط باشید. پایین بودن  قیمت لپتاپ در چین توجه بسیاری از تاجران را به خود جلب کرده است.

 

مراحل واردات لپ تاپ از چین

واردات لپ تاپ از چین مانند واردات قطعات خودرو از چین مراحلی دارد. ترخیص کار باید به خویی با مدارک لازم جهت ترخیص و مراحل ترخیص لپتاپ از گمرک آشنا باشید تا بتواند در سریعترین زمان ممکن کالاها را از گمرک تحویل بگیرد. مراحل ترخیص همه کالاها تقریبا مانند همدیگر است اما به هر حال باید در مورد ترخیص هر کالایی از گمرک مدارک خاصی تهیه و تحویل گمرک دهید.

مراحل واردات و ترخیص لپ تاپ از گمرگ ایران به شرح زیر هستند:

شناسایی و انتخاب یک تولید کننده مطمئن، درخواست ارسال پروفرما یا پیش فاکتور و بستن قرارداد جدید، بررسی محصول توسط خریدار و نماینده قانونی او، ارسال حواله ارزی برای تولید کننده و یا فروشنده چینی، حمل کالا از چین به ایران، دریافت مجوزهای لازم برای ترخیص کالا و در نهایت ترخیص کالا از گمرک.

لپ تاپ یکی از وسایل الکترونیکی بسیار پرکاربرد و محبوب است، بسیاری از کارها، تحصیلات، سرگرمی‌ها و ارتباطات با استفاده از لپ تاپ انجام می‌شود. به همین دلیل است که  داشتن یک لپ تاپ مناسب و با کیفیت برای هر فردی ضروری است. اما خرید یک لپ تاپ مناسب نیاز به تحقیق و بررسی دار. شما باید در مورد برند، مشخصات فنی، قابلیت‌ها، قیمت، نظرات کاربران اطلاعات کافی داشته باشید، شما باید تصمیم بگیرید که لپ تاپ خود را از کجا خریداری کنید.

 

اغلب  افراد فکر می‌کنند خرید لپ تاپ از چین (China) پیچیده و دشوار است اما این تصور غلط است، خرید لپ تاپ از چین مزایای زیادی دارد.

خرید لپ تاپ از چین سه مزیت اصلی استدارد قیمت پایین و کیفیت بالا، تنوع برند و مدل و امکان سفارشی سازی و تنظیمات.

قیمت پایین و کیفیت بالا

لپ تاپ‌های چینی ارزان‌تر از لپ تاپ‌های ساخت کشورهای دیگر هستند. دلیل این ارزانی هم صنعت الکترونیک قوی و رقابتی چین است. این کشور تولید‌کننده بسیاری از قطعات الکترونیکی است که در لپ تاپ‌های جهانی استفاده می‌شود، بدیهی است که هزینه تولید لپتاپ‌های چینی کمتر از سایر کشورها باشد.

قیمت کم به معنای کیفیت پایین نیست. لپ تاپ‌های چینی دارای کیفیت ساخت و عملکرد بالایی هستند  تولید کننده لپ تاپ‌های چینی دارای تکنولوژی‌های جدید و پیشرفته برای ساخت این وسیله استفاده می‌کنند. صفحه نمایش با وضوح بالا، پردازنده قوی، حافظه زیاد، باتری با طول عمر بالا و طراحی زیبا از سری ویژگی‌های بارز لپ تاپ‌های چینی هستند که با برندهای معروف جهان رقابت می‌کنند.

تنوع برند و مدل

لپ تاپ‌های چینی در بازار جهانی تنوع زیادی از برند و مدل دارند. شما می‌توانید لپ تاپ‌های چینی را در ابعاد، رنگ‌ها، شکل‌ها، قابلیت‌های مختلف و براساس نوع استفاده خود انتخاب کنید. برای مثال، لپ تاپ‌های چینی در تنوع بالایی برای کار، بازی، طراحی، تحصیل، سرگرمی در بازار موجود هستند که با توجه به نیاز و انتظارات خودتان می‌توانید مدل و نوع دلخواه را تهیه کنید. برخی از لپ تاپ‌های چینی دارای ویژگی‌های منحصر‌به‌ فرد و جذاب هستند، شما می‌توانید لپ تاپ‌های چینی را با صفحه نمایش لمسی، صفحه کلید جدا شونده، حالت تبدیل پذیر، دوربین پنهان، حسگر اثر انگشت پیدا کنید.

امکان سفارشی‌سازی و تنظیمات

لپ تاپ‌های چینی به شما این امکان را می‌دهند که لپ تاپ خود را براساس سلیقه و نیاز خود سفارشی‌سازی و تنظیم کنید. انتخاب قطعات داخلی لپ تاپ را از جمله پردازنده، حافظه، گرافیک، صدا، درایو و همچنین نصب نرم‌افزارهای موردنظر از اختیارات شما بوده و می‌توانید زبان، صفحه کلید، منطقه زمانی و تنظیمات دیگر را نیز تغییر دهید.

برخی از فروشگاه‌های آنلاین لپ تاپ چینی، در زمینه طرح و رنگ بدنه لپ تاپ هم متنوع هستند و دست شما را برای خرید باز است. حک کردن لوگو یا نام خود روی بدنه لپ تاپ از دیگر امکاناتی است که برخی از فروشندگان در اختیار شما قرار می‌دهند.

 

نکات مهم برای انتخاب و خرید لپ تاپ از چین

برای انتخاب لپ تاپ مناسب از چین، شما باید چهار مرحله را پست سر بگذارید:

تعیین نیازها و بودجه‌ای که در اختیار دارید

بررسی برند و مشخصات فنی لپ تاپ‌های مختلف در بازار

بررسی نظرات کاربران در سایت‌های برند‌ها مانند علی بابا

مقایسه قیمت لپ تاپ‌های مختلف در بازار

 

مواردی که باید خرید و واردات لپ تاپ از چین مد نظر قرار دهید

شما باید در ابتدا نیازها و بودجه خود را مشخص کنید، قبل از خرید لپ تاپ، شما باید نیازها و بودجه خود را مشخص کنید. شما باید بدانید که لپ تاپ خود را برای چه کاری می‌خواهید برای مثال، شما لپ تاپ را برای کار، بازی، طراحی، تحصیل، سرگرمی یا کارهای دیگر. هر نوع استفاده‌ از لپ تاپ  نیاز به قابلیت‌های مختلفی دارد، اگر می‌خواهید لپ تاپ خود را برای بازی استفاده کنید، به یک پردازنده قوی، گرافیک بالا، حافظه زیاد و صفحه نمایش با نرخ تجدید بالا نیاز دارید. پس از تعیین نیاز، باید بودجه خود را مشخص کنید. شما باید بدانید که چقدر پول می‌توانید برای خرید لپ تاپ صرف کنید. همچنین باید در نظر داشته باشید که هزینه‌های دیگری هم ممکن است به‌علاوه قیمت لپ تاپ پرداخت کنید، هزینه‌های حمل‌و نقل، گمرک، مالیات، لوازم جانبی.

برند و مشخصات فنی را بررسی کنید

پس از تعیین نیازها و بودجه، باید برند و مشخصات فنی لپ تاپ‌های چینی را بررسی کنید. شما باید با برندهای مختلف لپ تاپ چینی آشنا شوید و مزایا و معایب آن‌ها را بدانید. همچنین باید به عواملی مانند اعتبار، پشتیبانی، گارانتی، نوآوری و غیره نیز توجه کنید. شما باید مشخصات فنی، قطعات داخلی و خارجی، صفحه نمایش، پردازنده، حافظه، گرافیک، صدا، درایو، باتری، پورت‌ها، وزن برای خرید لپ تاپ از چین توجه کنید. شما باید لپ تاپ‌های چینی را با لپ تاپ‌های ساخت کشورهای دیگر و با استانداردهای جهانی از لحاظ قابلیت‌ها، قیمت و کیفیت مقایسه کنید.

نظرات کاربران و خریداران را بررسی کنید

شما باید پیش از خرید لپ تاپ از چین رضایت خریداران قبلی از برند و نوع لپ تاپ و خدمات فروشگاه و تأمین‌کننده را بررسی کنید.

بررسی قیمت

از دیگر نکاتی که پیش از خرید لپ تاپ از چین باید مدنظر داشته باشید، بررسی قیمت‌ لپ تاپ است. شما باید قیمت برندهای مختلف و همچنین مدل‌های متنوع از همان برند را به خوبی ارزیابی کنید و کالایی با کیفیت و قیمت معقول را خریداری کنید.

 

واردات لپ تاپ از چین

پس از انتخاب لپ تاپ مناسب از چین، شما باید مراحل وارد کردن لپ تاپ را طی کنید شما باید در مورد روش‌های حمل‌و‌نقل، هزینه‌های گمرکی و مالیاتی، قوانین و مقررات واردات و غیره اطلاعات کافی داشته باشید.

شما می‌توانید پس از خرید لپ تاپ از چین آن را به چند روش به ایران منتقل کنید. برخی از روش‌های رایج عبارتند از:

پست هوایی روش سریع‌ترین و راحت‌ترین روش حمل لپ تاپ است. شما می‌توانید لپ تاپ خود را از طریق شرکت‌های پستی معتبر مانند DHL، FedEx، UPS ارسال کنید. این روش ‌ها معمولاً بین 3 تا 10 روز زمان می‌برد. اما هزینه بالایی دارد و باید هزینه حمل، بیمه، گمرک و مالیات را پرداخت کنید.

حمل دریایی ارزان‌ترین روش حمل لپ تاپ است. شما می‌توانید لپ تاپ خود را با کانتینر‌های دریایی ارسال کنید. این روش برای حجم بالای سفارشات مناسب است اما شما باید حداقل ۳۰ تا ۶۰ روز صبر کنید.

حمل با قطار یک روش ترکیبی از سرعت و قیمت است. شما می‌توانید لپ تاپ خود را با قطار‌های باربری که بین چین و کشورهای دیگر در حال حرکت هستند ارسال کنید. این روش معمولاً بین ۱۵ تا ۲۵ روز زمان می‌برد. هزینه حمل، گمرک و مالیات در این روش در مقایسه با پست هوایی کمتر است.

 

هزینه‌های گمرکی و مالیاتی

برای وارد کردن لپ تاپ به کشور باید هزینه‌های گمرکی و مالیاتی را پرداخت کنید. این هزینه‌ها بستگی به قوانین و مقررات کشور، ارزش لپ تاپ، نوع حمل‌ونقل دارد. شما باید با مقامات گمرکی کشور خود تماس بگیرید و از هزینه‌های دقیق اطلاع پیدا کنید.

شما باید دو نوع هزینه را پرداخت کنید: عوارض گمرکی و مالیات بر ارزش افزوده (VAT). عوارض گمرکی یک درصد از ارزش لپتاپ است که برای وارد کردن آن به کشور شما پرداخت می‌شود. مالیات بر ارزش افزوده یک درصد از قیمت نهایی لپ تاپ است که برای فروش لپ تاچ در بازار باید پرداخت شوند.

 

برای نمونه فرض کنید شما یک لپتاپ با قیمت ۱۰۰۰ دلار از چین خریداری کرده‌اید. فرض کنید عوارض گمرکی کشور شما ۱۰ درصد و مالیات بر ارزش افزوده ۲۰ درصد باشد. در این صورت، شما باید هزینه‌های زیر را پرداخت کنید:

عوارض گمرکی: ۰. ۱×۱۰۰۰=۱۰۰

مالیات بر ارزش افزوده: ۰. ۲×(۱۰۰۰+۱۰۰)=۲۲۰

هزینه کل: ۱۰۰۰+۱۰۰+۲۲۰=۱۳۲۰

بر این اساس قیمت نهایی لپ تاپ شما با در نظر گرفتن هزینه‌های گمرکی و مالیاتی، ۱۳۲۰ دلار خواهد بود.

 

قوانین و مقررات واردات

برای واردات لپ تاپ به کشور باید مستندات کافی را در اختیار داشته باشید. این اسناد شامل مدارک مانند فاکتور خرید، بارنامه، توضیحات محصول، تصویر لپ تاپ، شناسه پستی هستند که باید آن‌ها را تهیه و ارائه دهید. شما باید لپ تاپ خود را به صورت قانونی وارد کنید. واردات لپ تاپ از چین به‌صورت قاچاق یا به‌عنوان هدیه یا سوغات و تقلبی ممنوع بوده و جریمه‌هایی را در پی دارد. رعایت قوانین حقوق مالکیت فکری نیز برای خرید لپتاپ از چین و واردات لپ تاپ الزامی است. کپی کردن لپ تاپ از برندهای مشهور جهانی یا استفاده از لوگو یا نام برندهای مشهور و چسباندن آن‌ها روی لپ تاپ جرم بوده و به تبعات مالی و جریمه‌هایی برای شما منجر می‌شود.

 

سخن پایانی

خرید لپ تاپ از چین یک تجربه مفید و سودمند است. شما می‌توانید لپ تاپ‌های با کیفیت و قیمت مناسب و با تنوع زیادی از برند، مدل و قابلیت‌ها را از چین خریداری کنید اما برای خرید لپ تاپ از چین، شما باید تحقیق و بررسی کافی داشته باشید و باتوجه به نیازها و بودجه و همچنین برند و مشخصات فنی برای خرید لپ تاپ از چین اقدام کنید. واردات لپ تاپ از چین برای پاسخ به نیاز داخلی کشور انجام می‌شود و با توجه به این که لپ تاپ در ایران نمونه داخلی ندارد، به صورت مستمر رایج می‌شود. شما می‌توانید برای واردات لپ تاپ و حمل نقل این کالاها با شرکت‌های معتبر حمل و نقل همکاری کنید تا کالاهای شما بدون بروز مشکل و خرابی وارد ایران شود.

آیا لپ تاپ‌های چینی امن هستند؟

لپ تاپ‌های چینی از قطعات با کیفیت و به کمک تکنولوژی‌های پیشرفته ساخته می‌شود. این لپ تاپ‌ها دارای استانداردهای ایمنی، کیفیت بین‌المللی، سیستم‌های حفاظتی مانند رمزگذاری، آنتی ویروس، فایروال هستند.

آیا لپ تاپ‌های چینی دارای گارانتی هستند؟

لپ تاپ‌های چینی دارای گارانتی هستد. اغلی از برندهای لپ تاپ چینی به شما گارانتی یک ساله یا بیشتر را ارائه می‌دهند. شما می‌توانید در صورت بروز مشکل در لپ تاپ خود، با فروشگاه یا شرکت تولید کننده تماس بگیرید و از خدمات پس از فروش آن‌ها استفاده کنید.

آیا لپ تاپ‌های چینی با نرم افزار‌های جهانی سازگار هستند؟

لپ تاپ‌های چینی با نرم افزار‌های جهانی سازگار هستند لپ تاپ‌های چینی از سیستم عامل ویندوز 10 یا لینوکس (Linux) استفاده می‌کنند. شما می‌توانید نرم افزار‌های مورد نظر خود را روی لپ تاپ خود نصب کنید. شما می‌توانید نرم افزار‌های مطرح مانند مایکروسافت آفیس، فوتوشاپ، کروم، اسکایپ را روی لپ تاپ خود نصب کنید.

امتیاز 5 از 5

———————————————————

برای مشاوره و راهنمایی با کارشناسان ما تماس بگیرید:

۰۲۱۸۶۱۲۱۰۰۰  |  ۰۹۳۵۸۷۰۰۳۲۱

———————————————————

ترانزیت کالا

ما مفتخریم با بهره گیری از تجارب مدیران و کارمندان متخصص در امور حمل و نقل بین المللی ، حمل و نقل دریایی، حمل و نقل زمینی، حمل و نقل هوایی، حمل کانتینری و ترانزیت کالا، بهترین و با کیفیت‌ترین سرویس موجود را همراه با تضمین قیمت به مشتریان خود ارائه دهیم.

در حال حاضر عمده فعالیت شرکت آریا حمل مربوط به واردات کالا از کشورهای عضو اتحادیه اروپا و کشور چین به ایران می‌باشد. همچنین ترانزیت داخلی و ترخیص کالا از جمله خدمات داخلی ما محسوب می‌گردند.

مشاور: ۰۹۳۵۸۷۰۰۳۲۱

آدرس: تهران، عباس آباد، خیابان قنبرزاده، نبش کوچه حسینی، پلاک ۲۷، طبقه ۴، واحد ۴۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *