واردات ویپ از چین

واردات ویپ از چین

تاثیر منفی سیگار بر سلامت انسان ثابت شده است به همین دلیل از سال 2004 سیگار‌های برقی وارد بازار شد. در بین انواع مختلف سیگار‌های الکترونیکی، استفاده از ویپ و پاد به دلیل افزایش تقاضا بیشتر شده است. دلیل تقاضای زیاد افراد هم همواره این است که ویپ و پاد یکی از روش‌های ترک سیگار محسوب می‌شود. همانطور که می‌دانید این ابزار به صورت وارداتی به دست مصرف کننده داخل کشور می‌رسد و به دلیل افزایش تقاضای استفاده از آن، واردات ویپ و پاد به ایران هم بسیار فراگیر شده است.

سیگار‌های برقی همانند سیگار‌های معمولی نیکوتین دارند اما به دلیل این که دود ویپ و پاد از تبخیر مایع نیکوتین داخل دستگاه تولید می‌شود عوارض دود سیگار‌های معمولی را ندارد. سیگار‌های برقی شارژی هستند و ایجاد جریان هوا داخل ویپ و پاد باعث فعال شدن حسگر گرم کننده می‌شوند که با گرمای تولید شده نیکوتین مایع گرم می‌شود و بخار می‌کنند.

در تجارت بازرگانانی موفق هستند که بتوانند کالای مورد نظر خود را با کیفیت بالا و با کمترین قیمت خریداری کنند، خریداری کالا با قیمت بالا و یا کیفیت پایین، ضرر زیادی را برای بازرگانان و تاجران دارد. عمده واردات ویپ و پاد هم مانند کالا‌های دیگر از کشور چین است. واردات ویپ و پاد هم تنها با دریافت مجوز از سازمان‌ها و ارگان‌های مربوطه امکان پذیر است.

از آنجایی که کار واردات کالا نیاز به تخصص، تجربه و شناخت بالا دارد، پیداکردن شرکتی معتبر در زمینه واردات و صادرات کالا و سپردن کار به آن‌ها خیال شما را راحت می‌کند، تا شما تنها وقت خود را صرف توسعه کسب و کار خود کنید و بدون نگرانی سود بیشتری کسب کنید.

 

بهترین برند‌های ویپ برای واردات ویپ و پاد

آشنایی با بهترین برند‌های ویپ و پاد به شما در زمینه واردات کمک زیادی می‌کند؛ به همین دلیل در ادامه لیستی بهترین برند‌های ویپ و پاد که دارای رنج قیمتی مناسب هستند را بررسی خواهیم کرد:

گیگ ویپ

اسپیر

ویپرسو

یوول

جویتک

الیف

سنس

اورکا سولو

اسموک

سیگلی

ویپرسو: ویپرسو یکی از محبوب ترین و بهترین برند‌های موجود در صنعت ویپ است. این برند محصولاتی با کیفیت بالا، صفحه نمایش با کیفیت و تولید دود مناسب گزینه مناسبی برای واردات ویپ و پاد است.

جویتک: جویتک یکی از معروف ترین برند‌های ویپ در دنیا است که هم قیمت مناسبی دارد و هم بر اساس پیشرفته ترین فناوری‌ها ساخته شده است. به عنوان یکی از بهترین نمونه‌های این برند می‌توان به پاد ماد اکسید گریپ اشاره کنیم که دوگانه است و بو و طعم خوبی هم دارد.

اسپایر: اسپایر مدرن ترین و پیشفرته ترین نوع ویپ‌های بازار را دارد در حالی که هم قیمت مناسب و هم ظاهری زیبایی دارد. وزن محصولات این برند نسبت به نمونه‌های مشابه کمتر است اما کارایی آن در حد برند‌های لوکس است. از بهترین نمونه‌های ساخته شده توسط این کمپانی می‌توان ویپ پاککس و بریز اشاره کنیم که برای واردات بسیار مناسب هستند.

برند اسموک: اسموک پیشرفته ترین، حرفه‌ای ترین و کم ضرر ترین ویپ را ارائه می‌دهد که کیفیت و عملکرد بالایی دارند و با این وجود قیمت مناسبی عرضه می‌شود.

ویپرسو: ویپرسو یکی از محبوب ترین برند‌های تولید کنند ویپ است که به دلیل کیفیت بالایی که دارد فروش خوبی دارد، به همین دلیل گزینه‌ای مناسب برای واردات است. ویپ‌های سواگ و تاروت پر فروش ترین نوع از ویپ‌های این برند هستند که در زمره ویپ‌های میان رده قرار دارند.

سیگلی: ویپ‌های سیگلی ولتاژ متغییر و تنوع محصولی بالایی دارند. اتومایزر پیشرفته و قیمت مناسب محصولات این برند توجه افراد را به خود جلب کرده است محبوب ترین نوع ویپ‌های این برند ویپ سوبرا است.

 

واردات از چین

قوانین و مقررات واردات ویپ و پاد

سیگارهای الکترونیکی جزو مواد دخانی محسوب می‌شوند و واردات آنها مشمول قوانین خاصی می‌شود. ویپ و پاد نیز با اینکه نسبت به سیگارهای الکترونیکی جدیدتر هستند، اما از همان خانواده هستند و شامل قوانین و مقررات واردات خاصی می‌شوند. برای ترخیص این کالاها از گمرک، نیاز به پرداخت عوارض و ورودی‌های مختلف است و اگر به درستی با قوانین و مقررات آن آشنا نباشید، ممکن است کالاهای وارداتی شما ترخیص نشود و زیان زیادی به شما وارد شود. بسته به نوع کالای وارداتی و حجم آن، قوانین مختلفی برای واردات و ترخیص ویپ و پاد از گمرک وجود دارد پیشنهاد می‌کنیم برای راهنمایی بیشتر، با کارشناسان ما تماس گرفته و اطلاعات بیشتری را در این خصوص کسب کنید.

 

جویس چیست و انواع آن کدام است؟

همان‌طور که گفتیم واردات جویس از چین برای تامین نیاز افرادی که از ویپ و پاد استفاده می‌کنند انجام می‌شود. حال که شما هم قصد انجام این واردات را دارید باید بدانید جویس چیست و برای چه کاری از آن استفاده می‌شود. جویس یا E-juice، مایعی است که در تانک ویپ برای تولید بخار و استفاده در دستگاه‌های تنفسی الکترونیک استفاد می‌شود. این مایع ترکیب گلیسرین، پروپیلن گلیک، عطر و طعم‌دهنده‌های مختلف است که به صورت الکترونیکی تبخیر می‌شود و بخاری را تولید می‌کند که توسط کاربران تنفس می‌شود.

انواع مختلفی از جویس در بازار وجود دارد که شامل مایعات با طعم‌های مختلف، مایعات با نسبت‌های مختلف گلیسرین و پروپیلن گلیک، و مایعات با سطوح مختلف نیکوتین می‌شوند، برخی از جویس‌ها شامل عناصر دیگری مانن کافئین و تورین نیز می‌شوند. تولید جویس یا E-juice، یک فرآیند پیچیده است و شامل ترکیب مواد اولیه، مخلوط کردن، تقطیر و بسته‌بندی می‌شوند. مواد اولیه شامل گلیسرین، پروپیلن گلیک، عطر و طعم‌دهنده‌های مختلف و در برخی موارد نیکوتین است. در نهایت، این بخار به یک دستگاه بسته‌بندی منتقل می‌شود تا شیشه‌هایی با حجم‌های تولید شود.

جویس یا E-juice، در دستگاه‌های تنفسی الکترونیک مانند ویپورایزرها یا تانک‌های ویپ استفاده می‌شود. این مایع برای تولید بخار و تنفس توسط کاربران استفاده می‌شو. کاربردهای جویس در موقعیت‌های مختلف به شرح زیر هستند:

کمک به ترک سیگار: برخی افراد از جویس به عنوان یک روش برای ترک سیگار استفاده می‌کنند. جویس شامل نیکوتین است، می‌تواند به کاربران کمک کند تا دیگر سیگار نکشند.

استفاده به عنوان یک روش تنفسی: برخی فراد از جویس به عنوان یک روش تنفسی استفاده می‌کنند این مایع می‌تواند به عنوان یک جایگزین برای سیگار استفاده شود.

استفاده به عنوان یک روش برای تجربه طعم‌های مختلف: جویس شامل طعم‌دهنده‌های مختلف است که می‌تواند به عنوان یک روش برای تجربه طعم‌های مختلف استفاده شود.

استفاده به عنوان یک روش برای تولید بخار در صنعت تنفس الکترونیک: جویس به عنوان یکی از مواد اولیه در تولید بخار در صنعت تنفس الکترونیک کاربرد دارد.

استفاده به عنوان یک روش برای تجربه اثرات مختلف: برخی افراد از جویس به عنوان یک روش برای تجربه اثرات مختلف مانند آرامش، تحریک و افزایش انرژی استفاده می‌کنند.

 

خرید جویس و مراحل واردات آن

برای واردات جویس از چین باید در ابتدا یک تحقیق بازار انجام دهید. نگران نباشید برای انجام اینکار لازم نیست حتما متخصص تحلیل بازار باشید. می‌توانید اینکار را به متخصصان بازار بسپارید. از هرراهی که اینکار را انجام می‌دهید نکته مهم این است که بدانید تقاضای بازار برای خرید جویس چقدر است. تقاضا مشخص می‌کند که لازم است چه‌مقدار بودجه برای واردات جویس از چین کنار بگذارید. بودجه صرف خرید جویس، انجام کارهای اداری و قانونی و البته ارسال جویس از چین به ایران می‌شود.

تعیین اینکه چه‌قدر تقاضا برای خرید و واردات جویس از چین لازم است مشخص می‌کند که چه مقدار جویس باید از چین خریداری کنید. هرمقدار هم که اندازه تقاضای بازار باشد، شما باید بصورت عمده جویس خریداری کنید. خرید عمده هزینه کمتری برای شما دارد و درنتیجه به صرفه‌جویی در بودجه واردات شما کمک می‌کند.

تعیین این پارامترها در نهایت شما را به سمت شرکت فروشنده جویس متناسب با شرایط واردات جویس از چین شما هدایت می‌کند و منجر به خرید این محصول می‌شود. برای خرید نیز لازم است که علاوه بر پرداخت هزینه خرید، مقداری از بودجه واردات را صرف انجام کارهای اداری و ارسال درخواست خرید برای شرکت فروشنده کنید.

 

ترخیص جویس از گمرک چین

هزینه بعدی که باید برای واردات جویس از چین بپردازید، پرداخت حق گمرکی برای ترخیص جویس‌های خریداری شده از گمرک این کشور است. این هزینه متناسب با مقدار و نوع جویس‌هایی است که از چین خریداری می‌کنید.

واردات جویس از چین توسط بازرگانانی که کارت بازرگانی دارند قابل انجام است. شما هر کاری بخواهید در ارتباط با تجارت کالا و واردات آنها از چین انجام دهید به کارت بازرگانی نیاز دارید.

 

حمل و نقل جویس از چین

خرید و ترخیص جویس از چین، محصول شما را به سمت ارسال این محصولات از چین به ایران هدایت می‌کند. برای ارسال این محصولات نیز بهترین روش انتقال کالا با روش کارگو است. در روش کارگو شما می‌توانید از روش‌های باربری بین‌المللی استفاده کنید. روش‌های باربری بین‌المللی اما از ۳ طریق انجام می‌شوند. روش اول آنها استفاده از هواپیمای باری است، روش دوم استفاده از کشتی باری است و روش سوم نیز ارسال با کریدور زمینی که همان مسیر ریلی از چین به ایران است. هر کدام از این روش‌ها مزایای خاص خودشان را دارند که باید براساس شرایط خود بهترین روش را انتخاب کنید.

 

سود واردات جویس چقدر است؟

درست است که جویس هم مثل سیگار است، یعنی جزو مواد نیکوتین‌دار مخدر محسوب می‌شود اما واردات جویس از چین به ایران لازم است انجام شود چراکه تقاضا برای خرید آنها در ایران بالا است. همین تقاضای بالا مشخص می‌کند که واردات این کالا سودآوری بالایی برای تاجران دارد است.

چرا واردات جویس از چین به ایران مجوز نیاز دارد؟

این ماده با بهداشت و سلامت جامعه ارتباط مستقیم دارد درنتیجه باید برای واردات جویس از چین از سازمان غذا و دارو و وزارت بهداشت مجوز واردات دریافت شوند.

آیا برای انجام مراحل واردات جویس از چین باید از متخصصان این حوزه کمک گرفت؟

اگر بازرگانی هستید که درابتدای مسیر واردات قرار دارد، بهتر است در انجام مراحل این واردات از متخصصانی که ترخیص کار و فورواردر نام دارند کمک بگیرید.

چرا باید قبل از واردات جویس از چین باید تقاضای بازار برای خرید این محصول را تخمین زد؟

دانستن مقدار این تقاضا به ما کمک می‌کند تا بدانیم چقدر بودجه برای انجام این واردات کنار بگذاریم.

امتیاز 5 از 5

———————————————————

برای مشاوره و راهنمایی با کارشناسان ما تماس بگیرید:

۰۲۱۸۶۱۲۱۰۰۰  |  ۰۹۳۵۸۷۰۰۳۲۱

———————————————————

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *