واردات کاغذ دیواری از چین

واردات کاغذ دیواری

کاغذ دیواری یکی از محصولاتی است که در سبد کالایی واردات از چین در بین تاجران ایرانی قرار دارد، واردات کاغذ دیواری از چین به دلیل قیمت مناسب، حمل و نقل و شرایط مناسب خرید و عدم تحریم رواج زیادی در سال‌های اخیر در بین تاجران و بازرگانان فعال در ایران پیدا کرده است. کاغذ دیواری‌ها در گذشته تنوع کمی داشتند و به طرح‌هایی خاص محدود می‌شدند اما در حال حاضر تنوع انواع کاغذ دیواری در بازار تولید به شدت افزایش پیدا کرده است و شما می‌توانید کاغذ دیواری‌هایی را در بازار برای خرید مشاهده کنید که تا به حال نظیر آن‌ها را ندیده‌اید. بر همین اساس تاجران ایرانی تلاش می‌کنند تا با واردات کاغذ دیواری‌هایی با قیمت مناسب و تونع بالا در کنار کیفیت بتوانند نیاز مشتریان را تامین و به فروش بالایی دست پیدا کنند.

کاغذ دیواری وارداتی تنوع بالایی در طراحی دارند به همین دلیل محبوبیت زیادی در بین خریداران پیدا کرده‌اند، واردات کاغذ دیواری از چینبه همین دلیل نیاز غالب مشتریان را بر آورده می‌کند و در بازار ایران مورد توجه است. از جمله انواع کاغذ دیواری‌های وارداتی می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم. این دسته از کاغذ دیواری از کشور‌های مختلفی وارد ایران می‌شوند اما واردات کاغذ دیواری از چین به ایران به دلیل قیمت مناسبی که دارد در سال‌های اخیر رواج بیشتری پیدا کرده است:

 

 کاغذ دیواری وارداتی وینیل

کاغذ دیواری‌ وینیل از یک لایه کاغذ طرح دار تشکیل شده‌ است که روی آن‌ روکش وینیل کشیده شده است. روکش وینیل یک لایه شفاف و ضد آب است که مقاومت کاغذ دیواری را بالا می‌برد و طول عمر آن را افزایش می‌دهد. با توجه به اینکه در محیط‌های مرطوب مانند آشپزخانه یا سرویس بهداشتی و حمام باید از کاغذ دیواری‌ قابل شستشو استفاده کرد، تقاضا برای این محصولات در بازار ایران زیاد است. این دسته از کاغذ دیواری‌ها در بازار ایران به دلیل مقاومت بالا و ضد آب بودن فروش خوبی دارند.  کاغذ دیواری‌های وارداتی وینیل دارای طرح‌های متنوعی هستند که سبب می‌شود بتوان به راحتی  از آن‌ها در اتاق‌های پذیرایی، اتاق خواب، آشپزخانه و سرویس بهداشتی استفاده کرد. در شهرهای با آب‌وهوای شرجی توصیه می‌شود که از کاغذهای دیواری وینیل استفاده کرد مانند شهر‌های شمالی ایران، این دسته از کاغذ‌های دیواری در برابر رطوبت مقاوم هستند وپ وسیده و خراب نمی‌شوند.

 

کاغذ دیواری وارداتی پی وی سی

کاغذ دیواری پی وی سی مشابه کاغذ دیواری وینیل است که به جای روکش وینیل دارای روکش پی وی سی است. روکش پی وی سی یک لایه شفاف پلاستیکی است که سبب می‌شود تا مقاومت کاغذ دیواری در برابر خراش، تابش نور آفتاب یا رطوبت بالا برود. کاغذ دیواری‌های پی وی سی را می‌توان در هر جایی از منزل نصب کرد و محدودیتی در استفاده از این کاغذ دیواری‌ها در بازار وجود ندارد.

 

کاغذ دیواری وارداتی چاپی

کاغذ دیواری‌های وارداتی چاپی از جنس کاغذ معمولی هستند و روکش محافظی ندارند. به این ترتیب قیمت آن‌ها نسبت به سایر انواع کاغذهای دیواری وارداتی ارزان تر است؛ اما این محصولات دوام بالایی ندارند و به سادگی از روی دیوار پاره شده یا در اثر رطوبت از بین می‌روند. کاغذهای دیواری چاپی با توجه به اینکه به تکنولوژی خاصی برای چاپ نیاز ندارند، معمولاً تنوع بالایی در طرح رنگ دارند. این محصولات را می‌توانید در مکان‌هایی که کمتر در دسترس هستند نصب کنید. به عنوان مثال کاغذهای دیواری چاپی برای سقف اتاق خواب یا اتاق پذیرایی بسیار مناسب هستند چرا که از تابش نور آفتاب مصون می‌مانند و رطوبت یا ضربه به آن‌ها وارد نمی‌شود.

 

کاغذ دیواری وارداتی الیاف طبیعی

یکی از اصلی ترین و مشهورترین  انواع کاغذ دیواری وارداتی از الیاف طبیعی است که معمولاً در کشورهایی مانند ترکیه با کیفیت بالا تولید می‌شود. این کاغذهای دیواری از الیاف طبیعی ساخته می‌شوند و مانند پارچه دارای بافت و تار و پود هستند، بافت زنده و برجسته آن‌ها باعث می‌شود که انتخابی بسیار ایده آل برای پوشاندن دیوار اتاق خواب یا اتاق نشیمن باشند.

 

کاغذ دیواری‌ها  با الیاف طبیعی معمولاً دارای طرح‌های سنتی مانند گل و طبیعت هستند که سبب می‌شود برای دکوراسیون‌های تلفیقی یا سنتی انتخاب شوند. کاغذ دیواری‌های الیاف طبیعی بهتر است در معرض تابش مستقیم نور آفتاب قرار نداشته باشند؛ چرا که سریعا دچار تغییر رنگ شوند. به دلیل استقبال و تنوع این طرح واردات کاغذ دیواری با الیاف طبیعی افزایش پیدا کرده است.

 

کاغذ دیواری وارداتی فایبرگلاس

کاغذ دیواری‌های فایبرگلاس یکی از انواع با کیفیت کاغذ دیواری در بین کاغذهای دیواری وارداتی است. این محصول روکشی از جنس فایبرگلاس دارد که علاوه بر شفافیت بی نظیر خاصیت ضد آب کاغذ دیواری را هم افزایش می‌دهد. علاوه بر این، طول عمر کاغذهای دیواری فایبرگلاس بسیار بالا است و با تابش نور آفتاب طرح آن‌ها دچار تغییر رنگ نمی‌شوند. روکش فایبرگلاس همچنین سبب می‌شود که خط و خش روی کاغذ دیواری ایجاد نشود.

 

انواع کاغذهای دیواری وارداتی از نظر طرح و رنگ

کاغذهای دیواری وارداتی تنوع بالایی در طرح و رنگ دارند به‌طوری که انواع طرح‌های سنتی، طرح‌های گل و طبیعت، الگوهای تکرار شونده، طرح‌های انتزاعی و اشکال سه بعدی را شامل می‌شوند و شما می‌توانید هر طرحی که مد نظر دارید را به راحتی در بازار برای خرید پیدا کنید. با توجه به رقابتی که بین شرکت‌های تولید کننده کاغذ دیواری وجود دارد، شرکت‌ها تلاش می‌کنند که با ارائه طرح‌ها و نقش‌های جدید و متنوع نظر خریداران را به خود جلب کنند. کاغذ دیواری‌های تولید باید بتوانند با انواع سبک‌های طراحی دکوراسیون داخلی همخوانی داشته باشند. شما می‌توانید بین کاغذهای وارداتی طرح مورد علاقه و مناسب برای دکوراسیون منزلتان را پیدا کنید.

 

روش‌های واردات کاغذ دیواری

یکی از نکات مهم برای واردات کاغذ دیواری توجه به سلامت و ضمانت فروشنده کالا است. در حال حاضر در دنیا بسیاری از شرکت‌های و واردکنندگان برای وارد کردن محصول به کشور چین سفر می‌کنند و سپس پس از بررسی محصول، بهترین نوع آن را انتخاب می‌کنند. این روش در ابتدا و برای انتخاب بهترین برند و بررسی قیمت‌ها، مناسب و مقرون به صرفه است. اما پس از آن باید خریدها به صورت غیرحضوری و اعتماد بین طرفین انجام شوند تا هزینه خرید کالا کاهش پیدا کند و حاشیه سود کالا‌ها افزایش پیدا کند.

در حال حاضر، بهترین روش برای واردات کاغذ دیواری از کشور چین یا هر کشور اروپایی دیگر، استفاده از شرکت‌های بازرگانیو معتبر در این زمینه است. شرکت‌های بازرگانی مسئولیت حمل و نقل، تضمین کیفیت و سلامت کالا را بر عهده دارند و در ازای آن هزینه‌های مربوطه را دریافت می‌کنند. اگر شما با شرکت‌های بازرگانی همکاری کنید، بسیاری از هزینه‌های اضافی خرید کالای شما کاهش پیدا می‌کنند. مخصوصاً اگر در ابتدای راه هستید و از مسیر صحیح واردات آگاهی ندارید، پیشنهاد می‌کنیم با شرکت‌های بازرگانی برای واردات کاغذ دیواری مشورت کنید.

 

 آیا کاغذ دیواری‌ وارداتی گران است؟

با توجه به اینکه بخش عمده‌ای از کاغذ دیواری‌های موجود در بازار ایران وارداتی هستند، بازار رقابتی خاصی در این حوزه وجود دارد. تولیدکنندگان داخلی به پرداخت هزینه‌های گمرک الزامی ندارند به همین دلیل قیمت‌های مناسب‌تری نسبت به همتایان وارداتی خود وضع می‌کنند، معمولا قیمت تمام شده کاغذ دیواری‌های تولید داخل پایین‌تر از نمونه وارداتی است. هزینه‌های گمرک و ممنوعیت واردات در برخی از برهه‌های زمانی سبب شده تا قیمت کاغذهای دیواری وارداتی دچار نوسان شود؛ به‌طور میانگین می‌توان گفت که این کاغذها قیمت بالاتری دارند؛ برخی از تولیدکننده‌های چینی با پایین آوردن کیفیت و همچنین کاهش هزینه‌های تولید به روش‌های گوناگون، ممکن است حتی قیمتی پایین‌تر از تولید کنندگان داخلی داشته باشند. توجه داشته باشید در صورتی که بخواهید کاغذ دیواری با کیفیت، بادوام و دارای تنوع طرح و رنگ خریداری کنید، بهتر است به سراغ تولیدکنندگان خارجی بروید و از محصولات کاغذ دیواری وارداتی استفاده کنید تا عمر کاغذ دیواری شما بالا باشد و در مدت زمان کوتاه خراب نشود.

 

آیا کاغذ دیواری‌های وارداتی برای دکوراسیون ایرانی مناسب هستند؟

اگر شما یک دکوراسیون سنتی ایرانی را دوست دارید، طبیعی است که به دنبال کاغذهای دیواری با کیفیت و متناسب با معماری منزل خود باشید. در حال حاضر بسیاری از تاجران و بازرگانان برای واردات کاغذهای دیواری به این نکته توجه می‌کنند و به دنبال محصولاتی هستند که بیشترین هم خوانی را با سلیقه و نیاز مشتریان ایرانی داشته باشد، سبک‌های تلفیقی انعطاف پذیری بالایی دارند و با توجه به سلیقه شخصی می‌توانید از بین طیف گسترده‌ای از کاغذهای دیواری وارداتی بهترین گزینه را برای منزل خود انتخاب کنید.

 

فرایند واردات کاغذ دیواری

طراحی دکوراسیون منازل و محیط کار طرفداران زیادی دارد و در بین بسیاری از مردم اهمیت بالایی پیدا کرده است. به همین دلیل واردات کاغذ دیواری نسبت به گذشته به شدت افزایش پیدا کرده است. استفاده از کاغذ دیواری به جای رنگ‌های قدیمی مزایای یادس دارد، به عنوان مثال میزان جذب گرد و غبار توسط کاغذ دیواری کمتر است و تمیز کردن آن راحت‌تر است. نصب کاغذ دیواری به جای رنگ ارزان‌تر است و محیط شما را زیباتر و جذاب‌تر می‌کند.

بیشتر محصولات مرتبط با دکوراسیون داخلی و ساختمان از کشور چین وارد ایران می‌شوند، کاغذ دیواری نیز از این مقوله مستثنی نیست. در حال حاضر بیشتر واردات کاغذ دیواری در ایران از چین است، چرا که قیمت آن نسبت به نمونه‌های مشابه اروپایی بسیار کمتر است. کاغذ دیواری‌های چینی از لحاظ کیفیت با بسیاری از برندهای اروپایی رقابت می‌کنند و از کیفیت خوبی دارند. به این ترتیب شما می‌توانید با صرف هزینه‌ای بسیار کمتر، کاغذ دیواری با کیفیتی تهیه کنید.

برای واردات کاغذ دیواری از چین، کیفیت و سلامت کاغذ دیواری و تضمین آن از سوی تامین کننده اهمیت بالایی دارد است، بسیاری از تامین کنندگان کاغذ دیواری در این زمینه بدقولی می‌کنند. چگونه از تضمین کیفیت و شرکت تامین کننده مطمئن شویم، به نحوی که هزینه زیادی نداشته باشد؟ بهترین راه برای واردات کاغذ دیواری از کشورهای مختلف، همکاری با یک شرکت بازرگانی مطمئن در این زمینه است.

شرکت واردکننده باید تضمین کیفیت، مشخصات کالا و نحوه حمل و نقل آن را برای شما تضمین کند و در نهایت همکاری با این شرکت‌ها برای شما لذت بخش و آسان خواهد بود. در حال حاضر، شرکت‌های وارد کننده کاغذ دیواری مطمئن بسیار کم هستند، شرکت حلم و نقل بین المللی آریا حمل به عنوان یکی از بزرگترین واردکنندگان کاغذ دیواری به شما تضمین کیفیت و سلامت کالا را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با اطمینان خاطر، انواع کاغذ دیواری‌های مدرن و جدید را در قسمت محصولات سایت مشاهده کنید.

چین به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان جهان، نقش مهمی در تأمین کالاهای مختلف دارد. واردات کاغذ دیواری از چین به عنوان یکی از محصولات سودآور برای تاجران شناخته می‌شود.  کاغذ دیواری، به عنوان یک ابزار جانبی ساختمانی، در دهه‌های اخیر توجه بسیاری از مردم و مهندسین را جلب کرده و مصرف بالایی دارد.

تعداد و انوعا کاغذ دیواری موجود برای واردات: بررسی کلی و گسترده از تنوع کاغذ دیواری در بازار چین اهمیت دارد. ممکن است انواع مختلفی از طرح‌ها، جنس‌ها و ویژگی‌ها وجود داشته باشد.

بهترین کاغذ دیواری‌های وارداتی از چین: بررسی تولیدکنندگان معتبر کاغذ دیواری در استان‌های Shandong و Jiangsu می‌تواند به شما در انتخاب بهترین محصولات کمک کند.

 

کاغذ دیواری لاینر

کاغذ دیواری لاینر معروف به کاغذ دیواری لاینینگ، این نوع کاغذ دیواری از کاغذ یا فیبرگلاس ساخته شده است. برای مخفی کردن عیوب دیوار و کاهش نیاز به تعمیرات هم مؤثر است و می‌تواند پایه‌ای برای انواع کاغذ دیواری حساس‌تر باشد. ممکن است به تنهایی استفاده شود و حتی قابلیت نقاشی نیز داشته باشد. علاوه بر این، نصب و حذف آن آسان است.

کاغذ دیواری‌‌های سه ‌بعدی: موردد بعدی که در واردات کاغذ دیواری از چین توجه ویژه‌ای به خود جلب کرده، کاغذ دیواری‌های سه بعدی هستند. این انواع کاغذ دیواری با الگوها و طرح‌های سه بعدی خود به دیوار عمق و حس واقعیت می‌بخشند. این دسته از کاغذ دیواری‌ها با ایجاد تأثیر بصری جذاب، به دکوراسیون داخلی جلوه و زیبایی خاصی افزوده‌اند.

 

هزینه واردات کاغذ دیواری از چین

برای جلوگیری از قاچاق کالاها، دولت ایران از برچسب‌های استاندارد استفاده می‌کند. این برچسب‌ها بر روی کالاها نشان می‌دهند که آنها با استانداردهای ملی مطابقت دارند. تنها کالاهایی که این برچسب را دارند، مجاز به ورود به گمرک کشور هستند، تاجران برای واردات کالاها بهتر است پیش از هر اقدامی تاییدیه‌های لازم را از مراجع مربوطه دریافت کنند. تمامی مدارک هویتی واردکننده، مدارک بازرگانی و مدارک مرتبط با هر کالا نیز باید کامل و به‌روز باشند.

 

ترخیص کاغذ دیواری

ترخیص کاغذ دیواری از چین به ایران براساس ارائه تاییدیه‌های لازم به گمرک انجام می‌شود. عدم کافی بودن اطلاعات در مورد فرایند تولید می‌تواند هزینه‌های انبارداری را افزایش دهد. منتقل کردن فرایند ترخیص به شرکت‌های بازرگانی هزینه‌ها را کاهش می‌دهد و به صرفه جویی در زمان منجر می‌شود.

امتیاز 5 از 5

———————————————————

برای مشاوره و راهنمایی با کارشناسان ما تماس بگیرید:

۰۲۱۸۶۱۲۱۰۰۰  |  ۰۹۳۵۸۷۰۰۳۲۱

———————————————————

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *