واردات عینک از چین

واردات عینک از چین

یکی از کالاهای اصلی در ایران عینک است، عینک‌ها به دو دسته‌ی عینک‌های آفتابی و عینک‌های طبی دسته بندی می‌شوند، عینک‌های طبی کاربرد پزشکی دارند و به افرادی که کم بینا هستند کمک می‌کنند تا بتوانند بینایی کاملی داشته باشند به همین دلیل است که فریم‌های مختلف عینک برای پاسخگویی به نیاز بازار وارد ایران می‌شوند، فریم‌های عینک توسط برند‌های مختلفی در ایران تولید و عرضه می‌شوند، برخی از عینک‌ها به همین دلیل قیمت بالاتری دارند، به صورت کلی اما واردات هر دو دسته عینک‌های طبی و آفتابی به دلیل نیاز مردم به ایران رواج دارد معمولا فریم‌های عینک طبی و آفتابی به صورت کامل وارد ایران می‌شوند و تنها شیشه عینک‌های طبی در ایران تولید می‌شود اما برخی از عینک‌ها نیز با نمره بندی‌های رایج به صورت آماده وارد ایران می‌شوند.

اگر قصد واردات عینک به ایران را دارید باید کشوری مناسب برای این کار را انتخاب کنید که در کنار داشتن عینک‌های برند، تنوع بالایی داشته باشد و شما بتوانید عینک‌های مختلفی را از آن کشور خریداری و به صورت مستقیم به ایران وارد کنید. معمولا عینک‌هایی که به صورت عمده خریداری می‌شوند قیمت بسیار مناسبی دارند و شما می‌توانید آن‌ها را با قیمتی به مراتب بیشتر در بازار ایران به فروش برسانید و به سود قابل توجهی دست پیدا کنید. واردات عینک از چین بر همین اساس یک تجارت پرسود در ایران به شمار می‌رود و تاجران زیادی در ایران به این حوزه علاقه مند هستند.

بازار فروش عینک در ایران در سال‌های اخیر افزایش چشم گیری پیدا است و اغلب از کسب و کارها به دنبال واردات عینک از چین برای پاسخگویی به تقاضای روزافزون در بازار ایران هستند همین مسئله سبب شده است تا بسیاری از بازرگانان و تاجران تازه کار به واردات از چین مشتاق شوند و این کالا را برای واردات خود انتخاب کنند. چین از بزرگترین تولید کنندگان و صادرکنندگان عینک در جهان است و طیف گسترده‌ای از محصولات را با قیمت‌های رقابتی ارائه می‌دهد.

واردات و ترخیص عینک از چین به ایران فرآیند پیچیده‌ای است و نیاز به برنامه ریزی دقیق، رعایت مقررات و مستندات مناسب دارد.

شرکت حمل و نقل بین المللی آریا حمل با دارا بودن دفاتر تجاری در کشورهای مختلف در صورت داشتن هرگونه استعلام و قیمت جهت خرید “و ترخیص عینک” و انتقال آن به داخل کشور و انجام پروسه‌های تشریفات قانونی در کشور مبدا و ایران با مشاورین ما تماس حاصل بگیرید و یا مشخصات فنی کالا و دستگاه مورد نظر را در شبکه‌های اجتماعی واتس آپ، تلگرام یا ایمیل ارسال نمایید و در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند.

 

مزایای واردات عینک از چین به ایران

یکی از مزایای واردات عینک از چین به ایران صرفه جویی در هزینه خرید و انتقال عینک به ایران است. چین نسبت به بسیاری از کشورها به تولید عینک با قیمت پایین ‌تر شهرت دارد این عامل می‌‌تواند به کسب ‌و کارها در صرفه ‌جویی در هزینه خریدشان کمک کند و سبب شود تا تاجران بتوانند حجم بیشتری از عینک را با قیمت کمتر به ایران وارد کنند. همچنین چین طیف گسترده‌ای از تامین‌کنندگان و تولیدکنندگان دارد که طیف گسترده‌ای از عینک‌‌ها را ارائه می‌کنند، و کسب‌وکارها می‌توانند محصولات مورد نیاز خود را با قیمت مناسب پیدا کنند. یکی دیگر از مزایای واردات عینک از چین به ایران کیفیت بالای محصولات موجود  در بازار چین است،  اغلب تولیدکنندگان چینی به تولید عینک‌های باکیفیت معروف هستند این عامل مزیت بزرگی برای مشاغلی است که به دنبال فروش یا توزیع این اقلام در ایران هستند. عینک‌های باکیفیت را می‌توان با قیمتی ممتاز در بازار ایران عرضه کرد این عامل  می‌تواند به کسب‌وکارها کمک کند تا سود خود را به حداکثر برسانند و ضرر نکنند.

 

فرایند واردات عینک از چین به ایران

پیدا کردن  تامین کننده قابل اعتماد برای خرید عینک

اولین قدم برای واردات عینک از چین به ایران، پیدا کردن و شناسایی تامین کننده مطمئن است. این کار را می‌توان با حضور در نمایشگاه‌های تجاری، جستجو در فهرست‌های آنلاین یا کار با یک عامل تامین کننده انجام داد. در زمان انتخاب تامین کننده باید شهرت، تجربه و توانایی فرد در تولید نوع عینک مورد نیاز خود را در نظر بگیرید شاید تامین کننده نتواند عینک‌های مورد نیاز شما را در زمان مناسب تامین کند.

تأیید گواهینامه‌های تأمین کننده و فرآیندهای کنترل کیفیت هم اهمیت زیادی در خرید عینک دارد این کار را می‌توان با درخواست نمونه‌هایی از عینک‌های مورد علاقه خود، بررسی اعتبار آنلاین آنها با خواندن نظرات، و جستجوی هرگونه پرچم قرمز بالقوه انجام داد.

مذاکره در مورد قیمت‌ها و شرایط پرداخت و خرید عینک

زمانی که تامین کننده قابل اعتماد پیدا کردید باید در مورد قیمت‌ها و شرایط خرید با او مذاکره کنید. این مداکره توافق بر سر قیمت، شرایط پرداخت، زمان تحویل، و هر گونه جزئیات مرتبط دیگر می‌شود.

شما باید یک قرارداد روشن داشته باشید که این شرایط را مشخص کند تا بعداً از هرگونه سوء تفاهم یا اختلاف جلوگیری شود. زمانی که نوبت به مذاکره در مورد قیمت‌ها و شرایط می‌رسد، مهم است که آماده باشید و درک کاملی از بازار و هزینه‌های خود داشته باشید. شما همچنین باید مایل به مذاکره و بررسی گزینه‌های مختلف، مانند روش‌های مختلف حمل و نقل یا شرایط پرداخت جایگزین باشید.

حمل و نقل عینک‌ها تا ایران

پس از ثبت سفارش، عینک‌ها باید از چین به ایران ارسال شوند. مراحل حمل و نقل، چه از طریق دریا، چه از طریق هوا، یا زمین، و رسیدگی به اسناد لازم، مانند بارنامه یا قبوض راه هوایی است. فرآیند حمل و نقل ممکن است چند هفته طول بکشد، بنابراین مهم است که بر اساس آن برنامه ریزی کنید تا کالای شما در زمانی که می‌خواهید به ایران برسد. زمانی که صحبت از حمل و نقل کالا می‌شود، شما باید یک باربری یا نماینده حمل و نقل قابل اعتماد و با تجربه را انتخاب کنید. این شرکت‌ها می‌توانند به شما کمک کنند تا بهترین روش حمل و نقل را برای نیازهای خود انتخاب کنید و تمام مراحل اداری و ترخیص کالا از گمرک را انجام دهید.

ترخیص عینک از گمرک

در انتها عینک‌ها باید پیش  از فروش یا توزیع در ایران باید از گمرک ترخیص شوند. برای ترخیص عینک‌ها از گمرک باید حقوق گمرکی پرداخت شوند مانند  پرداخت هرگونه حقوق گمرکی یا مالیات، ارائه مدارک لازم و رعایت هرگونه مقررات یا محدودیت واردات. فرآیند ترخیص ممکن است پیچیده و زمان بر باشد، مهم است که با یک کارگزار گمرک یا حمل و نقل با تجربه کار کنید تا مطمئن شوید که همه چیز به درستی انجام می‌شود. زمانی که صحبت از ترخیص کالا از گمرک به میان می‌آید، مهم است که آماده باشید و تمام مدارک لازم را به ترتیب داشته باشید. شما باید از هرگونه مقررات احتمالی واردات آگاه باشید.

محدودیت‌هایی که ممکن است برای عینک‌های وارداتی از چین به ایران اعمال شوند، ممکن است محدودیت‌هایی در مورد نوع عینک‌های قابل واردات وجود داشته باشد، یا ممکن است الزامات اضافی برای برچسب زدن یا آزمایش وجود داشته باشد.

مهم است که با تامین کننده و نماینده حمل و نقل خود همکاری نزدیک داشته باشید تا اطمینان حاصل کنید که عینک‌هایی که وارد می‌کنید تمام مقررات و الزامات لازم را برآورده می‌کنند. دریافت اسناد یا گواهینامه‌های اضافی، مانند گواهینامه‌های ایمنی یا گزارش‌های آزمایش محصول از این دسته موارد هستند.

 

واردات عمده عینک به ایران

عینک یکی از ابزارهایی است که هم برای خوشتیپ‌تر کردن مورد استفاده قرار می‌گیرد و هم اینکه به سلامت چشم‌های افراد کمک می‌کند. عینک چه از نوع دودی چه از نوع طبی یک سری مزایا در جهت سلامت چشمان ما دارد. عینک آفتابی مانع ورود اشعه فرابنفش که برای چشمان ما مضر است می‌شود. عینک برای چشم‌های حساس به نور خورشید مفید است. همین وسیله به‌ظاهر ساده تاثیر زیادی روی بهتر به ‌نظر رسیدن چهره ما دارد. به همین دلیل مخاطبان عینک طیف وسیعی از افراد جامعه را تشکیل می‌دهند. افرادی که یا دنبال محافظت از چشمان خود در برابر اشعه‌های مضر خورشید هستند یا اینکه به ظاهر خود اهمیت داده و برای بهتر شدن آن از عینک استفاده می‌کنند.

برای واردات عینک از چین لازم است که سه مرحله اساسی را پشت‌سر بگذارید اولین مرحله خرید عینک از چین است. در ادامه بعد توضیح می‌دهیم که چرا خرید عمده عینک از چین بهترین نوع خرید عینک محسوب می‌شود. مرحله بعد ارسال عینک‌ها از چین به ایران است که روش‌های آن را در ادامه بررسی می‌کنیم.

 

روش اول انتقال عینک‌ها معمولا از طریق خشکی انجام می‌شود. در این روش عینک‌ها را حمل قطارهای باری می‌کنند و از طریق خطوط ریلی بین‌المللی به ایران انتقال می‌دهند. روش دوم انتقال کالاها از طریق کشتی‌های باری است این روش مرسوم‌ترین روش حمل‌ونقل کالا از چین به ایران بوده و آنرا کارگو دریایی هم می‌نامند. در این روش عینک‌ها در کشتی‌های بارگیری می‌شوند و از بنادر کشور چین به بنادر جنوبی ایران انتقال داده می‌شوند. روش سوم هم انتقال عینک‌ها از طریق هواپیمای باری است در این روش با هواپیمای باری عینک‌ها از فرودگاه‌های چین به فرودگاه‌های ایران انتقال داده می‌شوند این روش کارگو هوایی نامیده می‌شود نکته مهم در مورد روش کارگو ارزان‌تر بودن آن نسبت به سایر روش‌ها و البته امن‌تر بودن آن است.

بعد از اینکه خرید عمده عینک از چین انجام شد و اجناس به ایران انتقال داده شدند به گمرک ایران تحویل داده می‌شوند. علت آن هم این است که گمرک باید بررسی کند که اجناس به صورت قانونی خریداری شده‌اند و کیفیت لازم را دارند یا نه؟ در این مرحله شما باید با در دست داشتن مدارکی رسمی به اداره گمرک رفته و برای ترخیص عینک‌ها اقدام کنید.

مدارکی که برای انجام این عملیات باید تحویل اداره گمرک دهید از بارنامه، کارت بازرگانی، پیش‌فاکتور خرید عینک و دیگر مدارک هویتی هستند. بازرسان اداره گمرک بعداز بررسی کالاها و البته تعیین حق گمرکی، به شما برگه ترخیص کالا را داده و شما می‎توانید اجناس را وارد بازار کنید.

 

سود واردات عینک از چین

در ارتباط با عینک این تفاوت قیمت بسیار بالا است، پس می‌توان گفت واردات آن صرفه اقتصادی بالایی دارد. از طرفی باید میزان تقاضای بازار ایران برای خرید اجناس وارداتی را در نظر داشته باشید. در بازار ایران این تقاضا برای خرید عینک زیاد است در نتیجه به طور کلی واردات عینک از چین به ایران سود خوبی دارد. عینک یکی از محصولات پرطرفدار و پرسود در بازار جهانی است و جزو اکسسوری‌هایی است که در استایل‌های متفاوت بسیار پرطرفدار است علاوه بر آن به سلامت چشمان هم کمک می‌کند.

اگر قصد خرید و واردات عینک را به صورت عمده و در حجم و وزن بالا به ایران را دارید بهترین روش برای حمل روش دریایی است چرا که نرخ حمل دریایی برای واردات کالا در حجم و وزن و ابعاد بالا بصرفه تر از دیگر روش‌های حمل و نقل است.

معمولا مدت زمان رسیدن بارهای هوایی (بسته به نوع ایرلاین) بین 7 تا 14 روز می‌باشد و زمان رسیدن بار دریایی از مبدا چین به ایران بین 70 تا 90 روز زمان میبرد. در شرایطی که مدت زمان رسیدن بار برای واردات عمده از چین برای شما اهمیت دارد و قصد دارید بارتان در سریع ترین زمان ممکن به دستتان برسد، بهتر است در این صورت از طریق هوایی اقدام به واردات کنید.

 

انواع عینک‌های مناسب برای خرید عمده

عینک آفتابی: حفاظت از چشمان در برابر اشعه‌‌های مضر آفتاب

عینک شنا: برای استفاده در استخر

عینک تک درجه‌ای: این نوع عینک برای کسانی استفاده می‌شود که فقط یک مشکل بینایی دارند مانند دراز نظری یا کوتاه‌ نظری

4 عینک چند درجه‌ای: این نوع عینک برای کسانی استفاده می‌شود که بیش از یک مشکل بینایی دارند مانند کسانی که همزمان دوربین و نزدیک‌ بین هستند.

عینک ایمنی: مانند عینک جوشکاری این نوع عینک برای محافظت از در برابر ضربه و خطرات دیگر مانند ذرات پراکنده، گرد و غبار، مواد شیمیایی و… کاربرد دارند.

عینک کامپیوتر: این عینک برای کسانی که برای مدت طولانی از رایانه استفاده می‌کنند و به علت نور پراکنده صفحه نمایش مشکل بینایی دارند، کاربرد دارند.

عینک‌های ورزشی: برای فعالیت‌های ورزشی کاربرد دارند.

 

نکات مهم خرید و واردات عمده عینک از چین

پیش از شروع تولید محصولات سفارشی می‌بایست مجموعه‌ای از مشخصات محصولی را که باید تولید شود به تولید کننده ارائه دهید. عینک‌های آفتابی تنوع بالایی دارند و میتوان ظاهر آنها را با اضافه کردن جزئیات و یا طراحی یک قاب به راحتی خاص و تک کرد عاملی که مستقیماً بر قیمت واحد تأثیر می‌گذارند مواد و اجزاء هستند. شما باید برای خرید و سفارش عینک موارد زیر را مد نظر قرار دهید و سپس برای خرید عینک اقدام کنید.

استانداردهای EN ISO و ASTM رعایت شده‌اند؟

چقدر ضخامت دارد؟

ضد انعکاس است یا خیر؟

لنز از موادی مثل پلی کربنات، شیشه، کامپوزیت یا پلاستیک است؟

شکل و رنگ عینک چگونه است؟

رنگ‌های استاندارد استفاده شده است یا خیر؟

آیا لنزها پلاریزه شده‌اند؟

بسته‌بندی استاندارد دارد یا خیر؟

جنس عینک از چه ماده‌ای است؟ (فولاد ضد زنگ، آلیاژها، پلی پروپیلن، استات و …)

 

مزایای خرید عمده عینک از چین

یکی از محبوب ترین کالاهای وارداتی از چین، عینک است در ادامه به مزایای خرید عمده عینک از چینرا بررسی خواهیم کرد:

قیمت پایین کالاها: قیمت انواع مدل‌های عینک تولید شده در چین، نسبت به عینک‌هایی که در ایران وجود دارند قیمت مناسب تری دارند.

همانطور که می‌دانید عینک‌ها حجم و وزن کمی دارند و تعداد محصولی که میتواند در یک کارتن قرار گرفته شوند بالاتر است و تعداد بیشتری از محصولات را می‌توانید وارد کنید. باتوجه به اینکه هزینه حمل و نقل کالاها بر اساس حجم و وزن محاسبه می‌شوند حجم و وزن پایین این کالا می‌تواند یکی از مزیت‌های واردات این کالا باشد که هزینه‌های حمل‌ونقل آن را کاهش می‌دهد. به همین دلیل واردات این کالا به صرفه است و سود خوبی دارد.

بیشتر افراد تصور می‌کنند که کالاهای چینی بی کیفیت هستند، اما اینطور نیست و در بازار چین با توجه به وسعت و تنوع تولید کنندگان کالاها با کیفیت‌های مختلفی عرضه می‌شوند.

تنوع بالا یکی دیگر از مزایای خرید عمده عینک از چین، گوناگونی و تنوع بالایی است که همه‌ی کالاها در این کشور دارند. تفاوت‌های بسیاری که در طراحی و ساخت کالاها وجود دارد باعث شده توجه مشتریان بسیاری به آنها جلب شود.

مشاورین ما آماده هستند تا بهترین راهنمایی‌ها را با توجه به سرمایه، بودجه و نوع کالای مد نظر به صورت رایگان به شما تاجران محترم ارائه دهند و در انتخاب کالای مناسب یاری کنند.

امتیاز 5 از 5

———————————————————

برای مشاوره و راهنمایی با کارشناسان ما تماس بگیرید:

۰۲۱۸۶۱۲۱۰۰۰  |  ۰۹۳۵۸۷۰۰۳۲۱

———————————————————

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *