واردات یراق آلات کابینت از چین

واردات یراق آلات کابینت از چین

چین بزرگ‌ترین کشور تولید کننده جهان در کالاهای مختلف ایت و متنوع‌ترین تولیدی‌ها را در دل خود تولید می‌کند. یکی از دسته کالاهایی که در این کشور تولید می‌شوند یراق آلات کابینت هستند. قطعاتی مانند لولای درب کابینت یا جک‌های گازی و روغنی جزو همین یراق آلات محسوب می‌شوند. نیاز بالایی به این قطعات در کارگاه‌های تولید کابینت، سرویس خواب وجود دارد. به همین دلیل واردات یراق آلات کابینت از کشور چین تجارتی پرسود برای تاجران است. یراق آلات در ایران تولید محدودی دارند به همین دلیل واردات آن‌ها به داخل ممنوع نیست.

 

یراق‌ آلات چیست؟

یراق‌ آلات از ذوب شدن فلزات تولید می‌شوند. در حقیقت با ذوب فلز و ریختن آن در قالب‌های مخصوص متناسب با نوع استفاده، یراق‌ آلات ایجاد می‌شوند. دنیای یراق‌ آلات و کاربرد آن‌ گسترده هستند، به همین دلیل بسیاری از افراد به‌درستی یراق‌ آلات را نمی‌شناسند از مهم‌ترین یراق‌ آلاتی که به صورت کلی کاربرد دارند می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

لولا

قفل

پیچ و اتصالات ساختمانی

جک

دستگیره در

داکت و قاب داکت

هنگر

مکانیزم

مگنت

چراغ پریز

اکسسوری

پایه کابینت

کلیپس پایه

 

چرا واردات یراق‌ آلات از چین پرسود است؟

کاربرد گسترده یراق‌آلات در تمامی صنایع و استفاده‌های مختلف از آن واردات آن را به یک تجارت سودآور تبدیل کرده است. چین یکی از کشورهای تولیدکننده یراق‌آلات است؛ قیمت مناسب، تولید انبوه، سفارشی‌سازی، مسیرهای مختلف حمل‌ونقل، کیفیت و تنوع بالا، از مواردی هستند که سبب سودآوری واردات یراق‌آلات از چین می‌شوند.

 

انواع یراق‌ آلات برای واردات از چین

تنوع در حوزه یراق‌آلات بالا است واردکنندگان لازم است تا درمورد این کالاها اطلاعات کافی داشته باشند. یراق‌آلات در ساختمان‌سازی، صنایع، تزیین ظروف زینتی،  طراحی دکوراسیون کاربرد دارند. به همین دلیل ما در ادامه پرکاربردترین یراق‌ آلات وارداتی را بررسی خواهیم کرد. واردات این کالاها به دلیل تقاضای زیادی که برای آنها وجود دارد، سودآور است. اما شما به عنوان تاجر باید قبل از هر چیز از یک شرکت معتبر در خصوص بهترین یراق‌ آلات برای واردات از چین مشاوره بگیرید.

دستگیره

دستگیره‌ها پرکاربردترین و پرفروش‌ترین ابزار یراق‌آلات محسوب شوند. یک نگاه کلی به اطراف خود متوجه انواع دستگیره در، کشو، کمد در طرح‌ها و نقوش مختلف در  جنس‌های مختلف می‌شوید. واردات دستگیره‌ یک تجارت پرسود در عرصه ورود یراق‌ آلات به کشور است. دستگیره‌ها به شکل دستگیره پلاک، فنردار، روزت، توپی، ضربه و ساختار‌های دیگر قابل استفاده هستند.

پیچ

اتصال هر نوع ابزاری به یکدیگر ولو دستگیره‌ها منوط به استفاده از پیچ است، پیچ‌ها نقش عمیقی را در این عرصه ایفا می‌کنند و به همین دلیل یکی از پرفروش‌ترین یراق‌ آلات هستند. پیچ‌ها هم مانند دستگیره‌ها انواع مختلفی دارند؛ ساده، حرفه‌ای فلزی و پلاستیکی دارند که نوع استفاده هر کدام از پیچ‌ها با هم متفاوت است. به عنوان نمونه از پیج‌های پلاستیکی معمولا در کابینت‌سازی بهره گرفته می‌شود.

ریل

از ریل‌ها برای تسهیل در بازو بسته کردن کشو‌ها استفاده می‌شود، کاربرد ریل در صنعت چوب است. امروزه استفاده از ریل در ساخت وسایل منزل کیفیت کار را بالا برده است و راحتی خریدار را تضمین کرده است. ریل‌ها هم به ریل ساده و ساچمه‌ای تقسیم می‌شوند. یکی از موارد کاربرد ریل‌ها در پارتیشن‌بندی‌های چوبی و شیشه‌ای است، در کشورها  و درب‌های کمد نیز از ریل استفاده می‌شود.

لولا

لولا‌ها مهم‌ترین نقش را در بازو بسته کردن در دارند، این این لولا‌ها هستند که به افراد اجازه می‌دهند تا بدون اینکه وزنی از در را تحمل کنند به‌راحتی آن را باز و بسته کنند. لولا‌ها بلبرینگ مکانیکی هستند که با الصاق در به دیوار باعث چرخش و حرکت می‌شوند. لولاها به انواع مختلفی مانند لولای بلبرینگی، لولای سرنیزه، لولای بوشی تقسیم می‌شوند که هر کدام از آنها در وسایل خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

جک

جک‌ از جمله یراق‌آلاتی هستند که در وسیله‌های مختلفی کاربرد دارد. یکی از مواردی که در کابینت‌سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد جک‌ است. جک‌ها سبب می‌شوند تا هنگام بازو بسته کردن در ثابت  باقی بماند، در کابینت‌سازی بیشتر از جک‌های لمسی استفاده می‌شود، زیرا این نوع جک سبب می‌شود تا هنگام بازو بسته کردن در کابینت، صدا تولید نشود.

 

بهترین گزینه خرید یراق‌ آلات از چین برای واردکننده

استفاده از یراق‌ آلات و تقاضای زیاد بازار جهانی برای تهیه این نوع کالا سبب شده است تا کشور چین به‌عنوان قطب تولید یراق‌آلات تبدیل شود. در حقیقت چین با ارائه انواع یراق‌آلات با کیفیت‌های مختلف از درجه پایین تا درجه مرغوب و همین‌طور با قیمت‌های متفاوت این امکان را به واردکننده داده تا بتواند هر نوع یراق‌آلاتی را متناسب با بودجه‌ای که دارید تهیه کنید.

 

خرید یراق‌آلات از چین می‌تواند به شکل حضوری و یا به شکل خرید از سایت‌های ایرانی و چینی فعال انجام شود. خرید به هر دو شکل می‌تواند مزایا و معایبی را با خود به همراه داشته باشد که در ادامه این موارد را بررسی خواهیم کرد.

 

خرید از طریق سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی

خرید از فروشگاه‌های اینترنتی سبب کاهش هزینه‌هایی مانند هزینه سفر، هزینه حمل‌ونقل،  و تلف‌شدن وقت می‌شود. به همین دلیل یکی از بهترین راه‌های خرید یراق‌آلات و واردات آن از چین خرید اینترنتی است. با این حال این روش یک عیب بزرگ دارد و آن است که این امکان وجود دارد کالای خریداری شده نتواند نیازهای خریدار را برآورده کند و مطابق با جنس و کیفیتی که مدنظر وی نباشد. از طرف دیگر امکان کلاهبرداری سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی وجود دارد. به همین دلیل در خرید غیرحضوری باید تمامی این فاکتور‌ها در نظر گرفته شوند.

 

خرید حضوری یراق‌ آلات

خرید حضوری یراق‌آلات از چین این امکان را به خریدار می‌دهد تا با تولیدکنندگان مختلف دیدار کند، از اجناس آن‌ها باخبر شده و کیفیت و مرغوبیت اجناس را بررسی کند. در حقیقت خرید حضوری سبب می‌شود تا خریدار چیزی که مد نظر دارد را تهیه کند. در این نوع خرید، گزینه‌ها مختلفی برای بررسی وجود دارد. اما از طرف دیگر خرید حضوری می‌تواند هزینه‌های واردات را افزایش داده و از این دلیل برای کسب‌وکارهای نوپا و یا کسانی که نمی‌خواهند هزینه زیادی در این خصوص خرج کنند مطلوب نباشد.

با یک مقایسه کلی از مزایای و معایب خرید حضوری و آنلاین می‌توانیم بگوییم که اگر خریدارها سایت‌های معتبر فروش یراق‌آلات را پیدا کنند و از آن‌ها خرید کنند تا حد بسیار زیادی در هزینه‌های خود صرفه‌جویی می‌شود. این یک امر نسبی است و هر کس با توجه به اهداف خود و میزان بودجه می‌تواند بهترین روش را برای خود انتخاب کند.

 

خرید از طریق شرکت‌های بازرگانی

یکی از گزینه‌های مناسب برای خرید یراق‌آلات شرکت‌های بازرگانی هستند. شرکت‌های بازرگانی خدمات مختلفی را برای واردات و صادرات انواع کالاها انجام می‌دهند. این شرکت‌ها دارای تجربه زیادی هستند و همین موضوع سبب می‌شود تا چالش‌های واردات و هزینه‌های زیاد آن رفع شود. برخی از افراد به‌عنوان واسطه واردات عمل می‌کنند و هزینه‌های زیادی را از خریداران دریافت می‌کنند. اکثر اوقات، کالاهای مناسبی را وارد کشور نمی‌شود. شرکت‌های بازرگانی بدون واسطه و با وجود نمایندگان خود در کشورهای تولیدکننده یراق‌آلات، معتبرترین تأمین‌کنندگان را شناسایی کرده و کالاهای با کیفیت و قیمت مناسب را خریداری می‌کنند.

 

مزایای خرید عمده یراق‌ آلات از چین

خرید عمده یراق‌آلات از تأمین‌کنندگان در چین برای واردکنندگان سود خوبی دارد. اولین مزیتی که برای واردکنندگان دارد این است که با وجود خرید عمده و واردات این کالاها در حجم بالا می‌توان در هر زمان به نیاز مشتریان پاسخ داد. مزیت دیگر خرید عمده یراق‌آلات قیمت مناسب‌تر آنها است، تولیدکنندگان برای پوشش هزینه‌ها میزان تولید خود را افزایش می‌دهند. اگر واردکنندگان سفارش خود را در حجم بالا ثبت کنند می‌توانند یراق‌آلات را با قیمت کمتر خریداری کنند.

 

ترخیص یراق‌ آلات از گمرک

یکی از مشکلات و دغدغه‌های اصلی واردکنندگان، ترخیص کالا از گمرک است. فرآیندهای گمرکی پیچیده، زمان‌بر و هزینه‌های زیادی دارند. تخصص نداشتن برای ترخیص یراق‌آلات از گمرک می‌تواند سبب بروز مشکلاتی شود که در برخی موارد سرمایه واردکننده از بین می‌برند. علاوه بر این برای ترخیص یراق‌ آلات از گمرک باید هزینه‌هایی به‌عنوان تعرفه کالاها پرداخت شود. میزان این تعرفه برای هر یک از یراق‌آلات متفاوت است.  لازم است تا مراحل قانونی توسط یک متخصص برای ترخیص کالاها از گمرک انجام شود.

 

واردات یراق آلات کابینت

در حال حاضر تاجران زیادی در کشور یراق آلات ساخت کابینت را از چین وارد می‌کنند. این افراد به تنوع بالایی از این کالاها در کشور چین دسترسی دارند. به همین دلیل انواع گسترده‌ای از محصولات مانند یراق آلات سربی یا آلومینیومی را به بازار کشور ارسال می‌کنند.

 

بازارهای مشهور یراق آلات کابینت در چین

اگر شما هم قصد واردات لولای کابینت یا سایر یراق آلات را دارید و نمی‌دانید چگونه و از کجا این کار را انجام دهید در ادامه همراه ما باشید. به طور کلی در شهرهای مختلف چین مانند شنجن، گوانجو بازارهای بزرگی قرار دارند که به صورت تخصصی در زمینه عرضه یراق آلات کار می‌کنند. این بازارها بهترین انتخاب برای خرید هستند زیرا تنوع بالایی از محصولات را در اختیار شما قرار می‌دهند. شما با توجه به شرایطی که دارید، می‌توانید به یکی از این بازارها مراجعه کنید. برای نمونه بازارهای شهرهای ارزان‌تر از نظر اقامت برای افراد با بودجه کمتر مناسب‌تر هستند. در ادامه این بازار‌ها را بررسی خواهیم کرد.

Guangdong

Hebei

Winall Trading

Teng-hui

بازار‌هایی که اشاره کردیم از تولیدکنندگان و بازارهای بزرگ مناسب چین برای واردات یراق آلات کابینت هستند. با شناخت بهتر این بازارها دیگر در مسیر واردات یراق آلات مورد نظر خود گمراه نمی‌شوید. با چنین شرایطی نیز تجارتی پرسود را تجربه دارید.

اگر قصد دارید که در واردات خود از زیان‌های مالی جلوگیری کنید، باید نکات مهمی را بدانید. اول از همه قبل ثبت سفارش در سایت‌ها یا فروشگاه‌های یراق آلات کابینت از اعتبار آن‌ها مطمئن شوید. در زمان ثبت سفارش نیازی نیست که تمامی مبلغ فاکتور را بپردازید، بلکه 20 درصد مبلغ در ابتدا و باقی آن را هنگام تحویل سفارش پرداخت کنید. در نهایت همیشه قیمت را با فروشنده نهایی کنید و از او تخفیف بگیرید خصوصا در خرید‌های عمده.

 

تعرفه گمرکی یراق آلات کابینت چقدر است؟

یکی از مهم‌ترین مواردی که باید برای واردات یراق آلات کابینت انجام دهید، محاسبه‌ی تعرفه گمرکی است. سازمان گمرک بین المللی کشور تعرفه‌های ردیف 8302 را برای واردات یراق آلات فلزی طراحی کرده است. بر همین اساس برای محاسبه تعرفه گمرکی خود باید به این ردیف مراجعه کنید. برای نمونه اگر قصد واردات جک کابینت را دارید، باید ردیف را پیدا کنید و با توجه به ارزش محموله تعرفه را پرداخت کنید.

امتیاز 5 از 5

———————————————————

برای مشاوره و راهنمایی با کارشناسان ما تماس بگیرید:

۰۲۱۸۶۱۲۱۰۰۰  |  ۰۹۳۵۸۷۰۰۳۲۱

———————————————————

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *